Pidittekö oikeasti aikoinaan Carrien mr. Bigiä jotenkin kuumana?
En oo ikinä pitänyt mitenkään upeana ilmestyksenä vaikka olisi ollut kuinka rikas :D
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäsitte Stevestä sitten? Mun mielestä Steve oli ihan jees, vähän vaan liian pienikroppainen. Viehättävä persoonallisuus, kunnes käsikirjoittajat pilasi sen jatko-osassa kun Steve petti Mirandaa.
Tykkäsin hänestäkin. Mun mielestä oli sopivan kokoinen kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäsitte Stevestä sitten? Mun mielestä Steve oli ihan jees, vähän vaan liian pienikroppainen. Viehättävä persoonallisuus, kunnes käsikirjoittajat pilasi sen jatko-osassa kun Steve petti Mirandaa.
Sanoinkin jo aikaisemmin että tykkäsin eniten Stevestä. Olen aina tykännyt rillipäistä :D Minusta oli symppis ja söpö, mutta en muista tarkemmin tekikö jotain typerää sarjan edetessä. Miranda oli fiksu ja Steve hauska ja jalat maassa, minusta samaistuttavin pari.
Jatko-osassa Stevekin oli ihan kauhea, ei nyt edes ulkonäöltä vaan hahmona. Niinkuin oikeastaan kaikki muutkin. Luoja, että oli muuten surkea sarja.
Varmaan miehenä arvioin eri tavalla, mutta en aikanaan pitänyt Bigiä mitenkään erityisen näköisenä. Mielenkiinnosta googlasin nyt, miltä on näyttänyt nuorempana, ja onhan se näyttelijä silloin ollut komea. Chris Noth täytti 44 sinä vuonna, kun Sinkkuelämää alkoi, joten ymmärrettävästi ei ollut enää nuoruuden hehkeyttä.
https://latw.org/artist-public-profile/chris-noth
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkin jo aikaisemmin että tykkäsin eniten Stevestä. Olen aina tykännyt rillipäistä :D Minusta oli symppis ja söpö, mutta en muista tarkemmin tekikö jotain typerää sarjan edetessä. Miranda oli fiksu ja Steve hauska ja jalat maassa, minusta samaistuttavin pari.
Jatko-osassa Stevekin oli ihan kauhea, ei nyt edes ulkonäöltä vaan hahmona. Niinkuin oikeastaan kaikki muutkin. Luoja, että oli muuten surkea sarja.
Noissa jatko-osissa hävisi kyllä pieninkin samastuttavuus hahmoihin. Niitä alkoi vain puhtaasti sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuumana mutta hänessä oli karismaa. Kiehtova ku""ipää.
Av-mammoja kiihottaa tuollaisen jännämiehet.
Äitiäs kiihotti, kun sua teki.
Näin jälkikäteen ajateltuna, niin aika järkyttävä sarja kaikenkaikkiaan. Katsoin sitä silloin kyllä mutta ajan hammas on jo pahasti purrut sitä. Ei ole enää yhtään kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Se sen puuman nuori viikingin näköinen poikkis oli paras.
Ooh, no se oli hottis!
Vierailija kirjoitti:
Näin jälkikäteen ajateltuna, niin aika järkyttävä sarja kaikenkaikkiaan. Katsoin sitä silloin kyllä mutta ajan hammas on jo pahasti purrut sitä. Ei ole enää yhtään kiinnostava.
Minusta sarjassa käsitellään kaikki mahdolliset ongelmat joita voi suhteissa tulla vastaan. Aivan ihanan samaistuttavaa, vaikkei oma elämä aivan yhtä hurjaa olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä nössö. Nössömpi kuin Aidan.
Vierailija kirjoitti: Mitä tykkäsitte Stevestä sitten? Mun mielestä Steve oli ihan jees, vähän vaan liian pienikroppainen. Viehättävä persoonallisuus, kunnes käsikirjoittajat pilasi sen jatko-osassa kun Steve petti Mirandaa.
Steve oli kyllä sellainen oikean elämän mies, ei mikään sarjojen kiiltokuva.
Big oli mielestäni tylsähkö setämies. Siis vanhan oloinen sekä käytökseltään että ulkonäöltään.
Aidan oli ihana.
Vierailija kirjoitti:
Big oli mielestäni tylsähkö setämies. Siis vanhan oloinen sekä käytökseltään että ulkonäöltään.
Aidan oli ihana.
Nyt kun mietin asiaa lisää, niin Bighän oli aika lailla NPC. Etäinen, persoonaton, ohjelmoitu robotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidan oli ihana.
Nyt kun mietin asiaa lisää, niin Bighän oli aika lailla NPC. Etäinen, persoonaton, ohjelmoitu robotti.
Charlotte on tässä sarjassa kyllä lähinnä robottia.
Carrie on perheen rikkoja, mitä kuumaa siinä muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen mukava perusmies, mutta totta, että hahmo pilattiin tuolla pettämisellä. Sitten jatko-osassa on muuttunut säälittäväksi ovimatoksi.
En tykännyt yhtään. Jotenkin tosi äklö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, no se oli hottis!
Juu, Samanthan nuori kolli. Se oli HOT
Koko sarja on täyttä 💩. Kaappi täynnä merkkilaukkuja ja palkka olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, no se oli hottis!
Juu, Samanthan nuori kolli. Se oli HOT
Smith.
Sellanen mukava perusmies, mutta totta, että hahmo pilattiin tuolla pettämisellä. Sitten jatko-osassa on muuttunut säälittäväksi ovimatoksi.