Pidittekö oikeasti aikoinaan Carrien mr. Bigiä jotenkin kuumana?
En oo ikinä pitänyt mitenkään upeana ilmestyksenä vaikka olisi ollut kuinka rikas :D
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Liian iso nenä. Ja nimi suomeksi kamala, Kiho.
Olen joskus huvitellut ajatuksella, että käännös olisi voinut olla myös vähemmän iskevä Herra Isokenkä.
Muhun ei vetoa Brad Pitt, George Clooney eikä Leonardo di Caprio.
Vierailija kirjoitti:
En kuumana mutta hänessä oli karismaa. Kiehtova ku""ipää.
Av-mammoja kiihottaa tuollaisen jännämiehet.
Naisista kaunein oli Charlotte. Ärsyttävin ja rumin Miranda. Miehiä siinä ei niin mainittavia ollut.
Tuo mr.big on enemmänkin sellainen miesten mielestä kuuma mies sekä ulkoisesti että lompakon paksuuden takia.
Taitaa olla se kuuluisa täydellinen hiusrajakin :D
OLln vamaan outo, mutta minusta se Charloten kalju lakimies oli söötti. Fester Adamsin söpömpi serkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus huvitellut ajatuksella, että käännös olisi voinut olla myös vähemmän iskevä Herra Isokenkä.
No niinhän se onkin nyt Netflixissä.
Se oli kaikkein pahin se poliitikko jonka kanssa Carrie seurusteli. Ellei lasketa sitä tosi vanhaa ukkoa, jonka kanssa Samantha oli saadakseen korulahjoja.
Venäläinen taiteilija oli myös aika kauhea.
En todellakaan. Näiden suhde oli lisäksi surkea, myrkyllinen ja epäuskottava. Eniten pidin Aidanista ja Stevestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr Big oli hyvä nimi, mutta vaikea kääntää järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
OLln vamaan outo, mutta minusta se Charloten kalju lakimies oli söötti. Fester Adamsin söpömpi serkku.
Näistähän saisi mukavan Perhe Addamsin. Fester löytyikin jo, Samantha olisi varmuudella Morticia ja Kiho Gomez.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain suoratoistopalvelussa on ollut joskus tällä nimellä!
Vierailija kirjoitti:
Muhun ei vetoa Brad Pitt, George Clooney eikä Leonardo di Caprio.
Sama. Kaikki tylsiä ja rasvaisia kuutiopäitä. Joku Christopher Walken taason iihana. Persoonallinen ja mielenkiintoinen katsella.
Sillä oli kauhean iso pää. Niin kuin Antti Heikkilällä ja Renny Harlinillakin, mutta ei aivoja ollenkaan.Tuuli vain humisee korvien välissä.
Mitä tykkäsitte Stevestä sitten? Mun mielestä Steve oli ihan jees, vähän vaan liian pienikroppainen. Viehättävä persoonallisuus, kunnes käsikirjoittajat pilasi sen jatko-osassa kun Steve petti Mirandaa.
Todellakin! Chris Noth oli nuorena tod.kuuma🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se onkin nyt Netflixissä.
Onko! Hauskaa, jos näin on. Olen katsonut viimeksi vuosia sitten HBO:lta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäsitte Stevestä sitten? Mun mielestä Steve oli ihan jees, vähän vaan liian pienikroppainen. Viehättävä persoonallisuus, kunnes käsikirjoittajat pilasi sen jatko-osassa kun Steve petti Mirandaa.
Tylsä vässykkä.
Mr Big oli just sellainen tylsän pukumiehen prototyyppi.
En kuumana mutta hänessä oli karismaa. Kiehtova ku""ipää.