Pidittekö oikeasti aikoinaan Carrien mr. Bigiä jotenkin kuumana?
En oo ikinä pitänyt mitenkään upeana ilmestyksenä vaikka olisi ollut kuinka rikas :D
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta koko sarjassa ei ollut yhtään kuumaa miestä. Kaikki ihmeellisiä setämiehiä.
Se Samanthan Smith oli kyllä sairaan kuuma, oli hän tyyppiäsi tai ei.
Oli vaan huono näyttelijä vailla karismaa.
Musta se oli ihan hyvä sellaisen blondibimbon roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta koko sarjassa ei ollut yhtään kuumaa miestä. Kaikki ihmeellisiä setämiehiä.
Ei ollut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se oli söpöä kun se vaikutti vähän ujolta
Vierailija kirjoitti:
Se Carrien jazzmies oli aika kuuma, vaikka melko adhd. Nimi ei jäänyt mieleen.
Mun mielestä oli hirveä! Ja aivan superärsyttävä.
Se Aidanin näyttelijä oli musta kanssa ihan pökkelö ja epäuskottava. Eikä oikein minkään näköinen.
Ilmisesti hän itse luuli, että kaikki naiset pitävät häntä kuumana ja totuus oli etteivät pitäneet. Muuten ei olisi varmaan useammat naiset niitä seksuaalisen häirinnän casejä nostaneet häntä vastaan. Sehän oli oikein kunnolla käynyt käsiksi naisiin.
Mr Big oli kyllä komea, mutta en tykännyt hänestä muuten. Jotenkin hän oli sellainen vaikea ja saavuttamaton silloinkin, kun olivat Carrien kanssa yhdessä. Aidan oli ihana, paljon kiltimpi ja miellyttävämpi ihminen kuin Big, mutta toki käsikirjoittajat keksivät häneenkin vikoja, jotta asetelma pysyi hankalana.
Elokuvat itse asiassa pilasivat koko sarjan, koska Carrie meni naimisiin Bigin kanssa. Ja sitä Just Like That -sarjaa en edes halua nähdä, kuulin kyllä, mitä siinä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys: ne muikkelitkin oli superärsyttäviä.
Totta. Se carrien näyttelijä ihan pahin ja roolihahmot jokaisella typeriä, mutta se mirandan näyttelijä on hyvä muutamissa muissa rooleissaan. Ja tuossa sarjassakin ehkä vähiten ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mr Big oli kyllä komea, mutta en tykännyt hänestä muuten. Jotenkin hän oli sellainen vaikea ja saavuttamaton silloinkin, kun olivat Carrien kanssa yhdessä. Aidan oli ihana, paljon kiltimpi ja miellyttävämpi ihminen kuin Big, mutta toki käsikirjoittajat keksivät häneenkin vikoja, jotta asetelma pysyi hankalana.
Elokuvat itse asiassa pilasivat koko sarjan, koska Carrie meni naimisiin Bigin kanssa. Ja sitä Just Like That -sarjaa en edes halua nähdä, kuulin kyllä, mitä siinä tapahtuu.
Meni naimisiin bigin kanssa? Säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva olisi nähdä milaisen miehen av-mammat kelpuuttavat komean kategoriaan:D
Se Samanthan surffaripoju, se blondi
Tai se päähahmon puuseppä, aidan? Toisaalta itse kyllä olen aina tykännyt siitä kyle maclachlanista, jo twin peaksin aikoina.
Carrien miesmaku oli ihan outo. Se balettitanssijakin - huh huh.
En ole koskaan pitänyt ko. hahmosta enkä näyttelijästä. En kyllä ymmärtänyt muutenkaan sitä miesten perässä juoksemista ja naimisiin menosta haaveilusta.
Kun teininä katsoin, niin silloinhan se oli vain vanhempi setämies. Mutta kun katsoin uusiksi vähän alle kolmekymppisenä, niin sehän oli niin kuuma mies että huh huh. Pitäisipä taas ottaa katseluun, kiitos muistutuksesta.
Tykkäsin Bigin näyttelijästä jo Kova laki -sarjassa ja Aidanin näyttelijästä Villi pohjola -sarjassa. Molemmat oli kuumia omalla tavallaan, mutta Bigistä tykkäsin muutenkin kun oli Carrielle sopiva kaikkine vikoineenkin. Sen sijaan Aidanista en tykännyt henkilönä, kun oli niin väärä Carrielle - nyt en vieläkään lämpene hänelle tässä uudessa jatko-osassa.
Sarjassa parasta oli naisten välinen ystävyys ja solidaarisuus. Muuten liian paljon materialistista hömppää ja yllättävän paljon normien mukaista haaveilua kaiken sex-meiningin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tuommoista karun näköisistä enemmän kuin Aidanin tyyppisestä. Brad Pittit ja Leo DiCapriot on (oli) liian nättejä minun makuun. Auttaa myös että Bigillä oli paljon rahaa ja oli mysteerinen ja älykäs.
Meinasin itse kirjoittaa Pittistä ja DiCapriosta, mutta ehditkin mainita heidät ensin. En ymmärtänyt lainkaan heidän ulkonäkönsä hehkutusta kun olivat nuoria, mutta iän myötä heistä on tullut komeita. DiCapriosta on alkanut löytyä Jack Nicholsonin näköä ja Brad Pitt on nykyisin todella, todella katseltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva olisi nähdä milaisen miehen av-mammat kelpuuttavat komean kategoriaan:D
Se Samanthan surffaripoju, se blondi
Se Jerrod Smith! Luoja varjele siis mikä hottis..
Mä en ole koskaan katsonut sitä noin! Oon aina ajatellut, että nämä tarinan hahmot ovat sellaisia, jotka tarinan ajassa ja kulttuurissa vetävät toisiaan puoleensa. Näyttelijät sitten tulkitsevat parhaansa mukaan näitä hahmoja. Näin mä katson kaikkia muitakin sarjoja ja leffoja. Mieluusti tietysti niitä näyttelijöitä, jotka mielestäni onnistuvat muuntumaan kulloisenkin tarinan hahmon mukaan.
Se Carrien jazzmies oli aika kuuma, vaikka melko adhd. Nimi ei jäänyt mieleen.