Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuunaatko koskaan omia vaatteitasi tai kirppislöytöjäsi?

Vierailija
04.05.2024 |

Mä joudun useimmin lyhentämään housujen lahkeita joka tapauksessa, nyt pitäisi napsaista cargosta puolivälistä reittä kun tasku jää muuten liian alas eli menee vähän purkutöiksikin. En ole vielä suuremmin tuunaillut mutta voisi kyllä jollain edullisilla löydöillä kokeillakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, koko ajan nykyisin. "Räätälöin" lähes kaikkia vaatteita mieleisiksi, milloin lyhennän hihoja, muutan ihan uuteen muotoon jonkun mekon, kun saan idean, milloin lisään taskuja arkimekkoon, tunikaan tai liiviin. Jopa rintaliivejä muuttelen sekä peittävimmiksi että väljemmiksi.

Nyt, kun on aikaa, voi kokeilla ihan mitä vain. Voin vanhoista hiutuneista villasukista leikellä ja koota talvitossut, kun on kylmät lattiat. Ostan lankoja ja tuunaan vanhasta villatakista "kuin uuden". Kirjailen ja korjaan villasukkia uudenlaisiksi. Virkkaan sekä talvi- että kesälierihattuja, koska pidän niistä.

Kokeilemalla oppii ja sitä paitsi kaikki tekeminen on tosi hauskaa, kun näkee työn tulokset. samalla ajatus juoksee ja kehittelee yhä uutta ja inspiroivaa tekemistä. Tai sitten voi katsoa vaikka sarjoja netistä samalla.

Vierailija
2/3 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yleisin muutostarve liittyy kauluksiin ja kaula-aukkoihin, jotka on jotenkin ahdistavia tai muuten vääriä. Mutta tuunaan kuitenkin aika vähän, koska usein on helpompi tehdä vaste alusta asti uutena.

voinko ykkösvastaajalta kysyä tarkemmin, miten hän väljentää rintaliivejä? Olen jotkut ostanut vahingossa liian pieninä ja olen niitä miettiny, että voisiko jotwin tehdä, mutta en ole saanut aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pidentänyt hihoja ja joskus lahkeitakin, takin huppuun laittanut kiristysnyörin ja yhteen takkiin koko hupun. Huppareita ostan usein isommassa koossa jotta saan kyllin pitkät hihat, ja kavennan sitten vyötäröltä. Juuri ostin myös farkkutakin, josta pitäisi ottaa senttejä vyötäisiltä.