Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartum kulttuuri- ja liikuntaetu - vanheneva saldo

Vierailija
04.05.2024 |

Keksikää, mihin mä saisin käytettyä 185 euroa vanhenevaa Smartum-saldoa! En harrasta maksullista liikuntaa satunnaisia kylpyläreissuja lukuunottamatta. Elokuvasarjalippuja ja museokortti on jo. Missä saisin käytettyä saldoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia nämä, pitäisi saada valita ottaako tuon vai rahana saman summan. Itse en jaksa tuota ottaa ja stressata mihin sen käyttää.

Vierailija
2/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhia nämä, pitäisi saada valita ottaako tuon vai rahana saman summan. Itse en jaksa tuota ottaa ja stressata mihin sen käyttää.

Mä toivoisin, että saisin lahjoittaa osan vaikka hyväntekeväisyyteen. Sillä ei ole työnantajan kannalta mitään merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso festivaalitarjontaa. 

Vierailija
4/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se maksetaan rahana, se on verotettava tulo, liikuntasetelinä ei ole, siinä syy.

Vierailija
5/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteriliput myös kesäteatteri, uimahalli, eläinpuistot

Vierailija
6/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tapaa vanheta vasta vuoden lopussa. Smartumeilla ei kyllä yleensä pysty maksamaan mitään sarjalippuja leffaan, koska ei voi todistaa että ne tulevat vain omaan käyttöön.

Vierailija
7/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeämättömiä irtolippuja johonkin esim leffaan/salille/tapahtumaan, jotka voit sitten myydä eteenpäin.

Vierailija
8/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin puolivuosilipun köyhän kunnan uimahalliin vaikka tiesin etten tule käymään. Mutta parempi ne rahat siellä kun työnantajan (rikas monikansallinen riistoyhtiö) taskuun takaisin.

Saatteko käyttää hierontaan? Se on aina tarpeen.

Vierailija
9/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kuntosalia, palkkaa PT, jos vaikka tykästyisit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi