Onko keskenmenossa aina..
runsaita vuotoja ja kipuja: Olen viikolla 6 ja eilen ja tänään pientä vuotoa. Eilen rusehtavaa ja nyt vähän enempi punaista, jää pyyhkiessä paperiin. Kipuja ei ole.. Onko normaalia vai pitäiskö mennä lekuriin? Apuva!
Kommentit (6)
Mulla oli keskeytynyt keskenmeno viikolla 13. Ei tullut yhtään vuotoa vaan ultrassa huomattiin. Toisaalta taas vuoto ei aina tarkoita keskenmenoa.
 Minulla km alkoi rv 8 sillä, että maanantaiaamuna veaaspaperissa oli vähän ruskean sävyä, samoin iltapäivällä. Seuraavana aamuna enemmän ja keskiviikkona verta. kävin lääkärissä keskiviikkona ja sain ultra-ajan vasta perjantaille. Keksiviikkona alkoi kippu, joka oli kuin paha kuukautiskipu. Siinä vaiheessa homma oli jo selvä, ulos tuli veren mukana klimppejä ja riekaleita. Ultrassa näkyi enää joitain kudoskappaleita kohdunkaulassa.
 Meni sillä ohi, neljän kk päästä taas raskaana.
6 vk:n puolivälissä ultrattiin kuitenkin toimiva (sydän löi) sikiö. älä panikoi, käy varmistamassa gynellä jos epäilyttää. usein keskenmeno on kuin kunnon kuukautiset, ei tosin aina. eli ei pitäisi olla vakavaa, mutta varmaksi ei voi ilman ultraa tietää.
saakohan helposti ajan.. Kuinka moni käynyt?
asiaan liittyä se kun pupuilimme mieheni kanssa eilen illalla?
ja lääkärissä ne ei mitään voi tehdä joten odottele nyt vaan