Seksi exän kanssa
Onko seksi exän kanssa selkeästi vaan virhe, jos on toiveita että palattaisiin vielä yhteen? Exällä on uusi nainen. Kaipaan läheisyyttä ja kaipaan häntä. En halua hakea muualtakaan. Onko joku onnistunut luomaa yhteyden takaisin seksin kautta vai onko se vaan tyhjää toiveajattelua?
Kommentit (8)
Ap, älä roiku. Exäsi tekee väärin, kun käyttää kahta ihmistä omiin tarpeisiinsa.
Virhe. Jatkettiin kans exän kanssa seksiä puolisen vuotta eron jälkeen. Tuli tunne, että käytti vaan hyväkseen, kunnes uuden löytää, etsi koko ajan siinä samalla uutta. Itselläni oli ehkä jotain pientä toivoa vielä yhteen paluusta. Enkä tiedä kuinka monen kanssa seksiä harrasti sinä samana aikana. Minulla ei tietenkään muita ollut. Jälkeenpäin kadutti.
Etsippä AP itsellesi uusi ja parempi läheisyyden antaja. Jos olet nainen niin "markkinat" on sinun ja muista ettet tee samaa virhettä uudelleen minkä teit exäsi kanssa, joten voit hyvin olla "nirso". Itse en oppinut vielä ensimmäisestä erosta vaan vasta toisen jälkeen päätin että tietyt asiat puhutaan heti ensi treffeillä ja jos tuntuu ettei machää niin sitten homma seis alkuunsa. Se on hirveää molempien ajantuhlausta todeta parin vuoden päästä että ei se toinen muuttunutkaan. Vähän voi tehdä kompromisseja, mutta et sinä etkä kumppanisikaan, pysty luonnettaan muuttamaan tai sitten menee liian rankaksi.
Meillä kaatui seksiin kaksi ensimmäistä yritystä, mutta nyt toimii kun nuo asiat ja muutama muukin puhuttiin halki ennen mitään vakavampaa. Minä en halua "pihtari" miehiä enkä myöskään pissa-kakka leikkejä enkä kolmansia pyöriä, mutta muuten olen luvannut antaa orgasmin aina kun sitä halutaan, mutta niin myös minä voin sitä vaatia milloin vain. Tämä on toiminut hyvin 🙂
Itsellä myös vastaava tilanne. Vaimo muuttamassa pois, ilmoitti ettei ole enää "sitä" tunnetta mua kohtaan. Kuitenkin kun olemme vielä saman katon alla niin asiat menneet siihen että seksiä on harrastettu. Hänellä on voimakas libido ja liha on heikko. Minkäs teet. Mutta koen enemmän ja enemmän että henkinen yhteys on katoamassa vaikka kemiaa onkin.
Seksi on seksiä ja hyvää onkin, mutta huomaan että vaikka olen mies, tarvitsen henkisen yhteyden jotta siitä jäisi jälkeenpäin hyvä olo. Pikkuhiljaa alkaa jäämään aina vaan tyhjempi olo henkisesti. Ennen se oli vain fyysisesti...
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä roiku. Exäsi tekee väärin, kun käyttää kahta ihmistä omiin tarpeisiinsa.
ja susta ap ei tee väärin, kun panee varatun kanssa, pitäiskö ap miettiä, miltä tämä tuntuisi tämän ex:n nykyisestä, jos saisi tietää. ai niin, vain miehet toimii väärin.
Olen naimissa ja harrastan edelleen seksiä lasteni äidin kanssa vaikka erottu 3v. sitten. Seksi on hänen kanssa ollut aina upeaa ja nykyään tavataan parikertaa kuukaudessa ja pannaan oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja susta ap ei tee väärin, kun panee varatun kanssa, pitäiskö ap miettiä, miltä tämä tuntuisi tämän ex:n nykyisestä, jos saisi tietää. ai niin, vain miehet toimii väärin.
Missä sanotaan että he olisivat panneet, kun toisella on ollut uusi kumppani? Mielestäni ap vain mietti asioita siltä kantilta, että mitä jos...
En tiedä onko virhe tai viisasta.... Erottiin vaimon kanssa 5v sitten ja ollaan tässä vuosien aikana naitu useammankin kerran niin täytyy sanoa että seksi on loistavaa! Vapautunutta ja tietää mitä toinen haluaa tai ei halua niin kaikki käy jotenkin helposti....