IL: Sadun pakarat saivat ihmiset sekaisin
Ihan ulkomaita myöten.
Saavatko Sadun pakarat sinutkin sekaisin?
Miten on?
www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/7c10bb1d-68c7-4b2d-9e2c-fd32cfbad0eb
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Sadun pakarathan ovat suorastaan pienet noihin jättiläismäisiin reisiin verrattuina.
Jep. En haluaisi tuollaisia alati mukana kulkevia "pussihousuja" itselleni.
Kiva kiusaamisketju. Toisen ulkonäköä ei kommentoida ilman lupaa.
Itse en ymmärrä höykäsen pöläystä tuosta lajista, mutta kun katsoin Iltalehdestä sitä kuvaa, missä tämä Satu seisoo miehensä rinnalla, huomioni kiinnittyi siihen, miten suonikkaat käsivarret hänellä on. Jotenkin tuli heti mieleen se, onkohan tuollainen urheilu enää kovin terveellistä touhua, kun käsivarretkin näyttää tuollaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös fitnessissä arvostella nimenomaan ulkonäköä vai olenko täysin väärässä??? Kiusaamista sinänsä en hyväksy lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
🤢🤢🤢
Miksi saa miehen sekaisin. Muistuttaa äidin tissiä, onko se miehellä noin syvällä se äidin tissikaipuu.
Kannattaa muistaa että kyseessä on kisakuva, jossa on hetkellisesti rasvat alhaalla ja värit pinnassa. Tuohon 4-5kg rasvaa päälle niin on ihan tavallisen treenatun naisen näköinen. Sarasvuo sen sanoi hyvin, ei toisen menestys tai onni ole toiselta pois. Iloitaan ennemmin yhdessä siitä kun ihmiset onnistuvat.
Ei saa sekaisin...
Kuntoilu on hyväksi, mutta liiallisuuksiin meneminen ei.
Tuo ulkonäkö ei vetoa minuun, pidän hieman muhkummasta, vaikkapa omasta vaimostani, jonka kroppa on sellainen pikkuisen pulska tiimalasi.
Mies 52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢🤢🤢
Miksi saa miehen sekaisin. Muistuttaa äidin tissiä, onko se miehellä noin syvällä se äidin tissikaipuu.
On. Ja miehet myös yrittävät epätoivoisesti tunkea itseään emättimen kautta takaisin kohtuun säännöllisesti. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Täten annan luvan kommentoida ulkonäköäni. t. Kuvan pyllyn omistaja
Tuolta pakaroiden välissä olevasta persereiästä tulee pahanhajuisia pieruja ja paskaa sekä ripulia.
namskista. Haluaisin upottaa nenäni noiden uljaiden kukkuloiden väliin ja nuuhkaista syvään.
Tuolle akalle on tärkeintä vain oma per se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Kuka mistäkin tykkää. Itse en omaa naisellista tavis takapuolta vaihtaisi tuollaiseen. Mutta muutenkin pidän enemmän perinteisestä naisellisesta kropasta. Ei miellytä silmää miehelläkään liian lihaksikas kroppa. Urheilullinen ja hoikka ok.
Vai sinun mielipide. Minä tykkään tuollaisista naisista. Ryhävalaita en pidä 🐋
Tuollaisen överitreenatun ja "ryhävalaan" väliin mahtuu aika paljon ihan kaikenmuotoisia, normaalipainoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Kuka mistäkin tykkää. Itse en omaa naisellista tavis takapuolta vaihtaisi tuollaiseen. Mutta muutenkin pidän enemmän perinteisestä naisellisesta kropasta. Ei miellytä silmää miehelläkään liian lihaksikas kroppa. Urheilullinen ja hoikka ok.
Vai sinun mielipide. Minä tykkään tuollaisista naisista. Ryhävalaita en pidä 🐋
Tuollaisen överitreenatun ja "ryhävalaan" väliin mahtuu aika paljon ihan kaikenmuotoisia, normaalipainoisia ihmisiä.
Omaan makuuni tuo överitreenattu ei ole enää edes naisellinen. Mieluummin sitten vaikka vähän ylimääräistä pyöreyttä ja pehmeyttä. Jutun naisen kroppa on miehekäs ja jopa epäluonnollinen.
Sadun pakarat ovat tuossa kunnossa vain viikon. Normaalisti niissä on päällä pyöreyttä ja pehmeyttä.
Asiantuntija
Tuossa ekassa kuvassa upea kroppa, jonkalaisen ottaisin mielelläni.
Ihan rehellisesti, en haluaisi tuollaisia reisiä ja pakaroita. En ole inessä hänen lajissaan, joten en varmasti pysty arvostamaan hänen kroppansa ihmeellisyyttä, mutta minusta hän näyttää ihan mieheltä takaapäin.
Tatuoinneista miinusta.