Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä nuoret vaimotkaan riitä keski-ikäisille miehilleen

Vierailija
04.05.2024 |

Monet tekevät lapsia nuorten naisten  kanssa ja sitten vaihtavat taas naista, osa jopa omanikäiseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa kukaan keski-ikäinen mies vaihtaisi nuoremman oman ikäiseensä? Sitä taidetaan nyt puhua vähän puutaheinää.

T. Mies

Juuri oli lähipiirissä tällainen tapaus. Mies jätti 30v ex vaimonsa ja kolme lastaan. Otti viisikymppisen naisen.

Se viisikymppinen nainen on varmaan ihaillut ja passannut enemmän.  

Ja sillä on rahoja ja sydänvika.

Vierailija
22/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla naisella on lapsia neljän eri miehen kanssa. Että kyllä ne naisetkin osaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa kukaan keski-ikäinen mies vaihtaisi nuoremman oman ikäiseensä? Sitä taidetaan nyt puhua vähän puutaheinää.

T. Mies

Juuri oli lähipiirissä tällainen tapaus. Mies jätti 30v ex vaimonsa ja kolme lastaan. Otti viisikymppisen naisen.

Ei ole passaillut. Kaikista surullisinta tässä tapauksessa on se, että mies unohti myös lapsensa. Ja ihmetyttää, että nainen joka on jo oikeassa elämässä isoäiti, niin rikkoi perheen. Toki mies on myös syyllinen perheen rikkomiseen. 

Mies on AINOA syyllinen perheensä rikkomiseen.

Juu, eihän se ukko muijansa käytöksen vuoksi voi lähteä...

Vierailija
24/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulla naisella on lapsia neljän eri miehen kanssa. Että kyllä ne naisetkin osaa. 

🤡

Vierailija
25/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vaihtoi itseään 2 vuotta nuoremman ex:nsä minuun, joka olen häntä 13 vuotta vanhempi. Olen kuulema vaan niin ihana 😂

Kunnes vaihtaa jälleen seuraavaan ihanaan. 

Jos se tuosta viereltä vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen lähteen niin vähänkö hämmästyttäis kaikki. Hetkeäkään kun ei tunnu haluavan erossa olla vielä nytkään. Komea perhanahan se edelleen on vaikka jo ikääkin on mussukalla.

Vierailija
26/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Ja sillä on rahoja ja sydänvika.

Aina haetaan vaan hyötyä. 

Vierailija
27/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anette, 26, odottaa jo seitsemättä lastaan lapsilla viisi eri isää, osa lapsista sijaisperheissä: En ole hirveästi onnitteluja saanut

Vierailija
28/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Palstamies ei tietenkään vaihtaisi koska palstamiehelle nuoruus on naisen tärkein ominaisuus. Mutta muut miehet voivat vaihtaakin. Minulle kävi näin, kun seurustelin nuorena melkein 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Lähes koko suhteen ajan miehellä oli ihastuksia lähempänä omaa ikäluokkaansa. Mä olin nuori, hoikka ja nätti, mutta se ei riittänyt kun mies koki että jutut kävi enemmän yksiin vanhempien kanssa. Ymmärrän sen nyt myöhemmin, vaikka silloin tuntui pahalta. Nykyään mua ihmetyttää kun aina kuvitellaan että ikäerosuhteen huonot puolet koskee vain sitä nuorempaa. Kyllä vanhempikin osapuoli voi kärsiä siitä ja haluta että olisi enemmän yhteistä myös ikäkausiin liittyvissä asioissa. 

Vierailija
29/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vaihtoi itseään 2 vuotta nuoremman ex:nsä minuun, joka olen häntä 13 vuotta vanhempi. Olen kuulema vaan niin ihana 😂

Kunnes vaihtaa jälleen seuraavaan ihanaan. 

Jos se tuosta viereltä vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen lähteen niin vähänkö hämmästyttäis kaikki. Hetkeäkään kun ei tunnu haluavan erossa olla vielä nytkään. Komea perhanahan se edelleen on vaikka jo ikääkin on mussukalla.

Kuulostaa kun puhuisit koirasta :D

Vierailija
30/30 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus kertoo kaikista eniten aloittajasta itsestään. Hoida elämäsi kuntoon.