Jos haluatte keskustella kielletyistä asioista niin menkää tuohon "Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon" -ketjuun
Siihen voi kirjoittaa ihan mitä vaan eikä ketju poistu sadoistakaan ilmiannoista huolimatta.
Kommentit (11)
Kannattaa vaan jatkaa sitä ilmiantamista. Ei voi olla niin, että yksi ketju on jossain suojeluksessa ja johon ei samat säännöt päde.
Olen kyllä huomannut, että siinä on useita kymmeniä viestejä jotka menisivät muuten poistoon. Suurin osa ei liity edes aiheeseen. Ilmeisesti muutkin ovat huomanneet saman mitä sinä, ap.
Tänään on mennyt moni asiallinen tai hauskakin ketju poistoon ilman mitään järkevää syytä. Tuo saa jatkaa? Käykääs lukaisemassa siitä vaikka pari viimeistä sivua ja kertokaa miksi se voi jatkaa.
Naurattaa kun tämä ketju on siirretty seksipalstalle :D
Miten te onnistutte siinä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Saadaanpahan tämä ketju piiloon.
Jos mä käyn höpiseen sinne meidän perseseksistä nii se on 9 sekuntia ja sinne lähti ketju.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä käyn höpiseen sinne meidän perseseksistä nii se on 9 sekuntia ja sinne lähti ketju.
No käy. Ei varmasti poistu. Kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Persehöpinät joutaakin poistaa!
Mikä siellä on nyt niin kamalaa? Viikko kaupalla oli ketju (aiheena ei ollut seksi, vaan se uutisesta nuorilla miehillä ja naisilla eri arvot tai jotain), joka ei koskaan poistunut vaikka tyypit kirjoitti sinne rajujakin seksiväkivalta-alistus fantasioitaan.
Hyvä vinkki!