Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää niin joidenkin utelut naisista

Vierailija
03.05.2024 |

Naiset ovat minulle aina olleet etäisiä ja kaukaisia. Kavereita ei minulla ole. Tällä ikää ikäisilläni miehillä on omat perheet ja menot. Jos kerran vuodessa näemme, on sekin paljon. 

Baareissa kaikki ovat omissa porukoissaan ja seurueissaan. Yksinäinen hyypiö siellä varmasti näyttäisikin epäilyttävältä.

En siis edes tapaa missään potentiaalisia sinkkunaisia. Jos minulla ei olisi työpaikkaa, olisin varmasti yli vuoden puhumatta kenellekään sanaakaan.

Elämäni kulkee pääosin väliä koti-työpaikka-kauppa-kuntosali-koti. 

Joskus jotkut vanhat miehet kyselevät naisasioista. En kehtaa sanoa suoraan totuutta. Poikuuteni onkin yhä tallella. Toki ei niillä vanhoilla miehillä itselläkään seksiä ole ollut enää vuosikymmeniin. Osaavat enää lähinnä kusta vaippoihinsa. 

Yleensä vain kiertelen ja kaartelen sanomisissani. Joku kysyy joskus notta olinko viikonloppuna iskemässä naisia baarissa. En ollut. Mitä minä siellä yksin tekisin? 

Olen itse kiinnostunut monenlaisista asioista: ilmailu, lentäminen, meteorologi, joskus käyn vaeltamassa. 

Välillä vaivun murehtimaan paskaa elämääni ja tulee itsemurhakin mieleen. Joskus taas on parempi fiilis ja keskityn harrastuksiini.

M38

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla