Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahden vuoden aikana treenannut itseni huippukuntoon, mutta vain lihavat likettävät, miksi?

Vierailija
03.05.2024 |

Voisitteko naiset kertoa miksi en saa hyvässä kunnossa olevilta naisilta likejä tinderissä? Itse olen nyt jo aivan huippukunnossa...Silti tykkäyksiä tulee vain pullullukoilta, tai jopa liikalihavilta.

Miksi näin?

M35

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein kuvittelevat, että naisiin tehdään vaikutus niillä asioilla, joista he itse pitävät. Salilla pumpatut lihakset ovat tästä tyypillinen esimerkki, samaten soittotaito. Tästähän oli ihan tutkimuskin, että soittamisella tekee vaikutuksen pääasiassa toisiin miehiin. Itse olen salilla ahkerasti treenaava nainen, toki naimisissa, enkä ole ikinä deittiappeja käyttänyt. Mutta minuun tekee vaikutuksen miehissä ihan muut asiat kuin vaikkapa lihakset. Toki voin katsoa, että hyvältä näyttää kunto, ja miettiä miten tuo treenaa. Mutta deittailla en tällaista haluaisi. 

Vierailija
62/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekevät mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein kuvittelevat, että naisiin tehdään vaikutus niillä asioilla, joista he itse pitävät. Salilla pumpatut lihakset ovat tästä tyypillinen esimerkki, samaten soittotaito. Tästähän oli ihan tutkimuskin, että soittamisella tekee vaikutuksen pääasiassa toisiin miehiin. Itse olen salilla ahkerasti treenaava nainen, toki naimisissa, enkä ole ikinä deittiappeja käyttänyt. Mutta minuun tekee vaikutuksen miehissä ihan muut asiat kuin vaikkapa lihakset. Toki voin katsoa, että hyvältä näyttää kunto, ja miettiä miten tuo treenaa. Mutta deittailla en tällaista haluaisi. 

Näin se pääsääntöisesti menee. Miehet arvostavat toisissa miehissä asioita, jotka vaativat sisukkuutta, pitkäjänteisyyttä ja itsekuria kuten mainitsemasi treenaus ja soittotaito. Naiset puolestaan arvostavat miehissä geneettisiä asioita kuten naamaa ja pituutta kuten aiemmat kommentoijat ovat esittäneet.

Vierailija
64/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsot mallia muiden huippukuntoisten miesten profiileista, että miten he viestivät rivien välistä / suoraan haluavansa vain huippukuntoisen vaimon?

Vierailija
65/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se pääsääntöisesti menee. Miehet arvostavat toisissa miehissä asioita, jotka vaativat sisukkuutta, pitkäjänteisyyttä ja itsekuria kuten mainitsemasi treenaus ja soittotaito. Naiset puolestaan arvostavat miehissä geneettisiä asioita kuten naamaa ja pituutta kuten aiemmat kommentoijat ovat esittän

Ehkä se on sitten joku alitajuinen naisiin koodattu toimintamalli, että etsii "geneettisesti parasta" kumppania (lisääntymisviettiin liittyvä asia?). Hyvännäköistä, pitkää, älykästä. Noihin ei voi paljon vaikuttaa harjoittelemalla.

Vierailija
66/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoille laihuus on itsestäänselvyys eivätkä näe sinussa mitään

Vierailija
67/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä like mitä likettävät. Hoono soomi vai.

Vierailija
68/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se pääsääntöisesti menee. Miehet arvostavat toisissa miehissä asioita, jotka vaativat sisukkuutta, pitkäjänteisyyttä ja itsekuria kuten mainitsemasi treenaus ja soittotaito. Naiset puolestaan arvostavat miehissä geneettisiä asioita kuten naamaa ja pituutta kuten aiemmat kommentoijat ovat esittän

Ihmisellä voi olla pitkäjänteisyyttä ja itsekuria vaikkei olisi salilla käynytkään. Jotkut vaan käyttävät näitä ominaisuuksia esim. opiskeluun. Nää punttipentit aina katsoo olevansa muiden yläpuolella, vaikka todellisuudessa salille voi motivoida se, että peili on paras kaveri.

Vierailija
69/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ihailee toistensa lihaksia.

Niinpä. Tämä salijamppailu on miestenvälistä kilpailua, toisen miehen katseen alla. Naista tämä kiinnostaa yhtä paljon kuin auton rassailu.

Vierailija
70/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ihailee toistensa lihaksia. Naisista vain harvat syttyvät miehen lihaksista, varsinkaan treenatuista. Sellaiset miehet on liinavaatekaapin näköisiä.

Kauniit lihakset saa vain monipuolisella liikunnalla, kuten uinti, voimistelu, jäätanssi. Salilla pumpatut lihakset eivät miellytä silmää.

Nyt kaikki miehet hoi!!! Varma tieto että jäätanssi on se mikä saa meille sen vartalon joka viehättää naisia! Nyt kaikki jäätanssimaan!!!

Vierailija
71/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin arvostavat pitkäjänteisyyttä, sisukkuutta ja itsekuria, mutta bodaaminen on täysin hedonistista toimintaa. Se ei hyödytä naista ja tulevaa perhettä mitenkään. Nämä ominaisuudet pitäisi osata valjastaa yhteisten päämäärien saavuttamiseen.

Vierailija
72/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jonkun pitäisi kiinnostua sinusta siksi, että tykkäät käydä salilla?

Vierailija
73/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkia harrastavalle naiselle miehen soittotaito kyllä todellakin on plussaa ja tekee vaikutuksen! Klassisen musiikin piireissä on todella vähän miehiä, joten ne vähät mitä on menee kuin kuumille kiville. Yleensä varmaan on niin, että samanlaiset kiinnostuu samanlaisista. Bodaria tuskin soittotaito kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme