Olen kahden vuoden aikana treenannut itseni huippukuntoon, mutta vain lihavat likettävät, miksi?
Voisitteko naiset kertoa miksi en saa hyvässä kunnossa olevilta naisilta likejä tinderissä? Itse olen nyt jo aivan huippukunnossa...Silti tykkäyksiä tulee vain pullullukoilta, tai jopa liikalihavilta.
Miksi näin?
M35
Kommentit (73)
Saa naisilla olla mieltymyksiä vaikka ovatkin pullukoita, seurustelu on sitten eri asia. Siinäpähän haaveilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti tikissä, koita pokata naisia tosielämässä. Tinderissä pyörivät muutenkin vain jämäpalat.
Täyttä potaskaa, Finsex 2023 tutkimuksessa paitsi valtaosa naisista oli käyttänyt deittiäppejä niin se oli myös kaikissa ikäryhmissä alle 45v yleisin pariutumistapa pariskunnille.
Nettideittailu on viimeksi ollut "kummallista" joskus 2000-luvun alussa eli neljännesvuosisata sitten.
Olen hyvännäköinen nainen ja saan sen verran lähestymisyrityksiä astumalla ovesta ulos etten näe mitään syytä latailla jotain deittiäppejä. Oletan, että sama on myös muilla vähänkään katsetta kestävillä naisilla. Mutta you do you.
Sinua ei lähesty kuin hikiset 57v juopot.
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja tylsä. Kasvot on tärkeät.
Ja veikkaan tätä ihan kokemuspohjalta. Itse olen huomattavan älykäs ja ihan hyvännäköinen nainen. Otin säälistä ekaksi poikaystäväkseni huippukuntoisen tyypin, jolla oli todella epämiellyttävä naama ja vielä epämiellyttävämpi luonne (ja oli tyhmä kuin vasemman jalan saapas). En jaksanut katsella häntä kovin montaa kuukautta. Mieluummin vähemmän lihaksia, mutta kivat kasvot ja ennen kaikkea älyä ja luonnetta!
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihailee toistensa lihaksia. Naisista vain harvat syttyvät miehen lihaksista, varsinkaan treenatuista. Sellaiset miehet on liinavaatekaapin näköisiä.
Kauniit lihakset saa vain monipuolisella liikunnalla, kuten uinti, voimistelu, jäätanssi. Salilla pumpatut lihakset eivät miellytä silmää.
Juu. Sit nää "miehet" kattoo semmosia elokuvia, missä toisen miehen penis näkyy ja ne harrastaa homorunkkausta. On kyllä helvetti sairasta, jos kiihottuu siitä, kun näkee toisen miehen panevan jotain ä m m ä ä ja nää "miehet" masturboi sille.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihailee toistensa lihaksia. Naisista vain harvat syttyvät miehen lihaksista, varsinkaan treenatuista. Sellaiset miehet on liinavaatekaapin näköisiä.
Kauniit lihakset saa vain monipuolisella liikunnalla, kuten uinti, voimistelu, jäätanssi. Salilla pumpatut lihakset eivät miellytä silmää.
Olen lihaksikas mies ja saan todella paljon kehuja vartalostani. Auttaa toki, että minulla on myös hyvännäköiset kasvot, mutta lopulta enemmän niitä kommentteja tulee juuri hartioista, hauiksista, rintalihaksista jne. Joten kyllä, naiset tykkäävät lihaksikkaista ja urheilullisista miehistä. Harva edes salilla käyvä sellainen lopulta kuitenkaan on.
Vartalo on tärkeä, mutta pituus ja kasvot vielä tärkeämmät.
Tavallisilla ja rumilla miehillä on tämä iso ongelma, että hyvä kroppa ei ole takuu mistään, mutta kropasta pitäisi silti huolehtia, vaikka seksistä ei ole tietoakaan.
Pitkä ja komea ja tuuheahiuksinen tyyppi saa huomiota ja on motivaatiota huolehtia kropasta, koska sitä katsotaan ja kosketaan.
Näin ollen terveysongelmat kasaantuvat lyhyemmille ja ns. rumemmille ja kaljuille miehille. Heille ainoa tapa nauttia perusjutuista on päihteet ja ruoka. Toki voi harrastaa urheilua ja lukea filosofiaa, mutta nämä ovat toissijaisia itsensä toteuttamisen tarpeita, jotka tulevat perusjuttujen jälkeen. Naiset ja miesmallit voivat nauttia myös seksistä ja ns. rakkaudesta.
Olen hoikka tiimalasivartaloinen nainen, mitat 98-68-98 (rinta-vyötärö-lantio). BMI 22.. Naama ihan nätti. Ap:n kaltaisten miesten mielestä olen läski.
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja tylsä. Kasvot on tärkeät.
Olin tulossa sanomaan lähes samaa. Todennäköisesti kasvot ovat kehnot, kuvat huonoja, tai profiilissa ei ole mitään mihin tarttua (muuta kuin, että tyyppi ilmeisesti käy salilla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihaksikas mies ja saan todella paljon kehuja vartalostani. Auttaa toki, että minulla on myös hyvännäköiset kasvot, mutta lopulta enemmän niitä kommentteja tulee juuri hartioista, hauiksista, rintalihaksista jne. Joten kyllä, naiset tykkäävät lihaksikkaista ja urheilullisista miehistä. Harva edes salilla käyvä sellainen lopulta kuitenkaan on.
Hartiasi, hauiksesi tai rintalihaksesi eivät kiinnostaisi ketään, jos lärvisi olisi kuin Timo Soinilla.
Vierailija kirjoitti:
Näkee hyvin että sinä et tunne fitness-kulttuuria tippaakaan. Puolustukseksi: suurin osa ei tunne. Ei lihaskimpuksi tule yksikään mies ilman roinaamista. Ihmisen fysiikka ei toimi niin. Kenestäkään ei kasva lihaskimppua, ellei piikitä sustaa, treniä tms. Sun haaveissa on mies ns. monipuolisella liikunnalla, eli sporttinen vartalo, eikä lihaskimppu. Voin kertoa salaisuuden: sellainen vartalo tulee miehelle aktiivisella salitreenillä ilman että käyttää mitään kehon ulkopuolisia hormoneja.
Jos olet oikeasti 35 v luulisi sinun tietävän jo että aikuiset naiset haluavat muutakin kuin lihaksia. Olet lapsekas mieleltäsi ja se näkyy, siksi et saa tykkäyksiä.
Mä treenasin nuorempana paljon kuntosalilla mutta olin näkymätön miehille, koska vartalon mittasuhteet ovat hoikkana ja treenattunakin rumat, ja kasvot myös rumat. Ei liikunnalla saa rumaa muutettua kauniiksi, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä treenasin nuorempana paljon kuntosalilla mutta olin näkymätön miehille, koska vartalon mittasuhteet ovat hoikkana ja treenattunakin rumat, ja kasvot myös rumat. Ei liikunnalla saa rumaa muutettua kauniiksi, valitettavasti.
Tämä totta. Rumaa naamaa ei saa komeaksi tai kauniiksi, vaikka miten paljon treenaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen hyötyy silti valtavasti treenatusta vähärasvaisesta kropasta, jopa parisuhdemarkkinoilla.
Onkin kummallista miksi miehiä kiinnostaa enemmän treenaaminen vaikka he eivät edes hyödy siitä mitään pariutumismarkkinoilla.
Naiset arvostavat miehessä vain kylmän pinnallisesti huippugeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska minä urheilullisena naisena en halua "urheilullista" miestä. Suurin osa ei nimittäin sellaisia ole, vaikka olisin salilla käynyt ja rasvan jopa saanut alas.
Mie haluan kestävän ja normaalin miehen, sellaisen joka lähtee mun kanssa vaeltamaan. En tarvitse seuraa urheiluun. Nämä protsujampat ei todella mihinkään telttailemaan lähde. Ei voi kantaa rahkoja mukana.
Voi kantaa pussin heraproteiinia ja tunturipurosta vettä sheikkeriin. Sitten hölskyttelen pulloa siinä nuotiopaikalla.
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaman kehuminen on typerää, joten tietysti naiset kehuvat lihaksiasi. Jos sulla olisi täsmälleen samat lihakset, mutta ruma naama, kukaan ei kehuisi.
ohis
Koska sinulla on persoonallisuushäiriö. Mene terapiaan.
Olisit tyytyväinen, että edes joku tykkää.
Onko valokuvat kunnossa? Kuvassa täytyy näkyä hampaat ja hymy. Jos hampaat ei näy piilotat niitä eli ne on mädät tai puuttuu. Osattava hymyillä lämpimästi kun otetaan kuvaa, koska se on nykyään perustaito kohdatessa ihmisiä. Ei aurinkolaseja. Kokovartalokuva myös kivalla taustalla.
Jos taustat ja teksti pelkkää salia, suunnistusta, hiihtoa, juoksua ja laskettelua lähetät viestin että näihin kulutan kaiken aikani. Naista käyn panemassa kun urheilulta ehtii. Kukaan itseäänkunnioittava nainen ei suostu panoalustaksi tunnin kerran viikossa urheilulajien välillä.
Niin oliko valokuvat kunnossa?.
Väitätkö, ettei rakkauden kesä vieläkään saa 😔