Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pettää, kun voi erota?

Vierailija
03.05.2024 |

Tosiaan, miksi pettää, kun voi erota?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti avata toinenkin jankutusketju?

Vierailija
2/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti, kun oikeasti kiinnostaa että jos kumppanilta ei saa mitä haluaa, niin miksi olla suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten tai huonojen tulojen takia viitsi erota.

Vierailija
4/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti, kun oikeasti kiinnostaa että jos kumppanilta ei saa mitä haluaa, niin miksi olla suhteessa?

Mikä siinä on niin vaikea tajuta että monet ihmiset eivät halua pienten lastensa kokea vanhempien eroa?

Vierailija
5/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erota, kun voi käydä vieraissa?

Vierailija
6/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erota, kun voi avata suhteen?

Vierailija
7/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omalta osaltani. Eroaminen maksaisi minulle ainakin 200 000 €, koska ei ole avioehtoa. Lisäksi omakotitalo Kehä I:n sisällä vaihtuisi johonkin vaatimattomampaan asumismuotoon. Sen vuoksi minulla on siis sen kotonani asuvan naisen lisäksi myös tyttöystävä. Lapset ovat jo aikuisia, joten eivät vaikuta asiaan. Ja vaimon kanssa on ihan hyvät välit, tälläkin hetkellä yli 200 km.

Vierailija
8/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso on muuten täydellinen kumppani, hyvä vanhempi ja kaikki muu sujuu paitsi seksi, niin miksi silloin sen yhden asian takia pitäisi hajottaa parisuhde ja lapsilta perhe? Pettäminen on kuitenkin väärin. Me ollaan puhuttu jo ennen avioliittoa, että jos seksielämää ei ole kotona, sen voi hakea luvan kanssa muualta. 

Vierailija
9/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihmisoikeus. Sitä ei voi yksipuolisesti poistaa millään avioliittolupauksella tai vastavalla. 

Vierailija
10/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisin kysyä sinulta. Miksi erota, kun voi pettää ?

Vierailija
11/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso on muuten täydellinen kumppani, hyvä vanhempi ja kaikki muu sujuu paitsi seksi, niin miksi silloin sen yhden asian takia pitäisi hajottaa parisuhde ja lapsilta perhe? Pettäminen on kuitenkin väärin. Me ollaan puhuttu jo ennen avioliittoa, että jos seksielämää ei ole kotona, sen voi hakea luvan kanssa muualta. 

Eihän se silloin ole pettämistä, jos on sovittu

Vierailija
12/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihmisoikeus. Sitä ei voi yksipuolisesti poistaa millään avioliittolupauksella tai vastavalla. 

Höpöhöpö. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Vierailija
13/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se ero auttaa jos lapsia useampi, lisäksi köyhtyy ja hetken viehätys uudesta

Vierailija
14/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

läheisyys ja läsnäolo on ihmisen perustarve se riittää

Vierailija
15/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä joutuisi eroilemaan niin tiuhaan tahtiin ja se on aina rankkaa puuhaa jaella lusikat ja rahat. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi, joten ihan geeneissä miljoonia vuosia sitten perittyä touhua. Ei taida olla yhtään yksiavioista nisäkäslajia olemassa. Ei ainakaan tuu mieleen. Joitain lintuja on, mutta ne ovatkin liskojen jälkeläisiä.

Vierailija
16/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen on yksiavioinen. Jos partneri kuolee, niin leski elää yksin loppuelämänsä.

Tosin joutsenet r*iskaa lapsiaan

Vierailija
17/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä nainen mutta pillun joutuu muualta hakemaan. Suristelee vaan yksin ollessa

Vierailija
18/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä nainen mutta pillun joutuu muualta hakemaan. Suristelee vaan yksin ollessa

Mitä jos lupaisit auttaa? Meillä ainakin käy hyvin se että minä "suristelen" ensin lämmittely orgasmin, jonka jälkeen itse nain ns. jälki liukkaille ja sitten vielä "suristelen" post orgasmin. Jos olen itse valmis uudelleen, niin ottaa mielellään suihin tai antaa takaapäin tuon kolmen saadun orgasminsa jälkeen, eli ihan win-win tilanne.

Vierailija
19/21 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lupaisit auttaa? Meillä ainakin käy hyvin se että minä "suristelen" ensin lämmittely orgasmin, jonka jälkeen itse nain ns. jälki liukkaille ja sitten vielä "suristelen" post orgasmin. Jos olen itse valmis uudelleen, niin ottaa mielellään suihin tai antaa takaapäin tuon kolmen saadun orgasminsa jälkeen, eli ihan win-win tilanne.

Muuten hyvä, mutta vaimo suristelee aina silloin kun minä en ole kotona. Olisihan se kiva yhdessä harrastaa seksiä.

Vierailija
20/21 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omalta osaltani. Eroaminen maksaisi minulle ainakin 200 000 €, koska ei ole avioehtoa. Lisäksi omakotitalo Kehä I:n sisällä vaihtuisi johonkin vaatimattomampaan asumismuotoon. Sen vuoksi minulla on siis sen kotonani asuvan naisen lisäksi myös tyttöystävä. Lapset ovat jo aikuisia, joten eivät vaikuta asiaan. Ja vaimon kanssa on ihan hyvät välit, tälläkin hetkellä yli 200 km.

Kuinka kukaan voi olla niin tyhmä, että ei ole tehnyt avioehtoa?