Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etta raivostuttaa AINA myohasteleva tuttavaperhe! Ikina ei ilmoiteta, aina saa odottaa, kaiken huippuna myohastyivat meidan haistakin puoli tuntia!

Vierailija
24.01.2007 |

Mutta jos tilanne käännetään toisin päin, jos joku muu myöhästyy max 5 MINUUTTIA, jo soitetaan perään tai osoitetaan mieltä vaikka itse myöhästyvät joka kerta vähintään 15 minuuttia.

Nyt sitten on kamala draama menossa ja mulle soitellaan vaikken tällä kertaa liity asiaan mitenkään. Eli tää perhe ja yks toinen perhe olivat sopineet tapaamisen, jonne nämä myöhäselijät ovat kerrankin tulleet vaan muutaan minuutin myöhässä. Nämä toiset taas olivat ajatelleet, ettei kannata tulla kuin 15 minuuttia myöhässä paikalle kun aina saa kuitenkin odottaa. Jo nyt sitten on tämä myöhästelijänainen vetänyt herneen nenään ja soittelee kaikille tutuille ja säkättää tapahtunutta. Että ottaa aivoon!

Kiitos kun sain purkaa kiukuani tänne!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään erään tuttava perheen kanssa niin että sovitaan tapaaminen puistoon klo 15 ja mennään itse 15.30, hetken päästä ne sitten tulevat.. :) Ärsyttävää mut toiset vaan on sellasia.

Vierailija
2/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen myöhässä. Valehtelen kummallekin aina sen tapaamisajan eli edelliselle annan myöhemmän, jälkimmäiselle aikaisemman ja menen itse suunnilleen puolivälissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yli 10 minuuttia myöhässä. Ei selittänyt/pahoitellut sitä sanallakaan. Oli lähinnä muodollisuus enää siinä vaiheessa se haastattelu - mahdollisuudet olivat menneet. Nolo tapaus.

Vierailija
4/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lähtee kotoa silloin kun on sovittu tapaaminen. Jos on sovittu klo 18, hän katsoo kotona klo 18 kelloa että haa, nyt pitää lähteä. Jännä juttu, mutta aina on tehnyt näin.

Vierailija
5/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen, joista yksi on vauva, saaminen lähtökuntoon juuri oikealla minuutilla on minulle uskomattoman työlästä. Yleensä ainakin yksi kiukuttelee ja heittelee+riisuu vaatteita, yksi ilmoittaa vessahädästä juuri kun astutaan ulos (vaikka on juuri äsken kuluttanut 5 min sen todistamiseen, ettei ole hätä) tai sitten on sählinkiä auton/tavaroiden kanssa. Tuttujen kanssa kyläillessä sovitaan aina noin-aikoja, joista joustetaan 10 min puoleen tai toiseen. Kukaan ei kuole, jos ei olla juuri oikealla minuutilla paikalla. Lääkäri- yms. pakolliset ollaan ajoissa. Tai jos tapaaminen on muualla kuin kotona, puistossa tai kaupungilla. Silloin ei ole kohtuullista odotuttaa toisia paria minuuttia enempää ILMOITTAMATTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi