Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vastenmielinen penis

Vierailija
03.05.2024 |

Olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä, on komea, fiksu, hyväkäytöksinen ja tunnen myös seksuaalista halua häntä kohtaan.

Eilen oltiin ekaa kertaa sängyssä... Taitava antamaan suuseksiä ja muutenkin otti minun tarpeeni hienosti huomioon.

Mutta. Hänen peniksensä on ihan normaalin pituinen, mutta ohut kuin kruunukynttilä, eli vain reilun sentin paksuinen ja ennen kaikkea käyrä, vasemmalle käyristynyt.

En ole koskaan kokenut yhtä vastenmielistä penistä kuin tämä hänen. Voiko tästä inhosta päästä yli, vai oliko suhde nyt tässä taputeltu???

Kokemuksia kellään?! 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein painabaisia, että miehellä olisikin pikkupojan pippeli. Olen siis sinkku. 

Vierailija
2/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun sentin? Oho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrä muna on oksettava 🤢

Vierailija
4/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo

Hyi helvetti

Vierailija
5/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nähnyt painajaisia, että miehelläni olisi vasemmalle kaartunut nakki. Hyi.

Vierailija
6/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ekalla kerralla jo ällöttää niin ei varmasti ole mitään syytä jatkaa juttua tuon pidemmälle 

Vierailija
7/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhde oli siinä? On varmasti joku muu joka ei koe ihan samoin, ehkei mies jää ikisinkuksi. Onko se ihminen vai joku muotoa muuttava jinn? Sellainen todella ohut ei ole ihan normaali, ainakaan juhlakunnossa, muuten voi olla mato.

Vierailija
8/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina nähnyt painajaisia, että miehelläni olisi vasemmalle kaartunut nakki. Hyi.

Hih hih hih 🤣

Oksennus 🤮

Vierailija
9/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu

Vierailija
10/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois päästää sisääni jotain ohutta käyrää kalua, hyi helvetti! 

Vierailija
11/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että sama henkilö kommentoi useamman kerran tähän. Olet säälittävän surkea ja kumppaniksi sinua ei huoli kukaan.

Vierailija
12/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollain alkanut vähän päässä heittää. Perustaa nyt tällasesta aiheesta ketju ja kommentoi sekä peukuttaa itse minkä ehtii. 😂🙈

Vierailija
13/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyriä kulleja on melkein joka toisella, itse olet oksettava!

Vierailija
14/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin otsikon perusteella jotain vähän hurjempaa. Onhan noita, normi kalu. Toi 1 cm paksuus on vähän liioiteltu, ei aikuisella miehellä sellaista ole.

Vierailija
15/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta inhosta ei voi päästä yli. tapailin itse uskomattoman fiksua ja kaunista naista, mutta kun meillä oli seksiä, huomasin, että hänellä oli toinen häppäri paljon isompi kun toinen ja lisäksi emättimeen meni aina ilmaa, kuinka kehtasi! jätä tollanen mies, vähän törkeä aijä!

Vierailija
16/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja kurvikas nainen, yäk.

Vierailija
17/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hy v..ttu, mikä sika mieheksi, viitsiikin yrittää panna käyrällä ja ohuella peniksellä. Jätä se ja tee rikosilmoitus.

Vierailija
18/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muuten täydellinen niin eiks oo hiukan pikkumaista takertua johonki noin pieneen yksityis kohtaan? Anna miehelle mahikset, kyllä se seksi elämä siitä suttaantuu ajan kanssa! 

Vierailija
19/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ohut mahtuu kivasti anukseen

Vierailija
20/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen lerppa roikkuva esinahka on ruma. Näkyy monesti näissä neiked attrakson -ohjelmissa nykyään, kun kaikki näytetään. Siinä kohtaa menisi huvitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi