Miehen vastenmielinen penis
Olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä, on komea, fiksu, hyväkäytöksinen ja tunnen myös seksuaalista halua häntä kohtaan.
Eilen oltiin ekaa kertaa sängyssä... Taitava antamaan suuseksiä ja muutenkin otti minun tarpeeni hienosti huomioon.
Mutta. Hänen peniksensä on ihan normaalin pituinen, mutta ohut kuin kruunukynttilä, eli vain reilun sentin paksuinen ja ennen kaikkea käyrä, vasemmalle käyristynyt.
En ole koskaan kokenut yhtä vastenmielistä penistä kuin tämä hänen. Voiko tästä inhosta päästä yli, vai oliko suhde nyt tässä taputeltu???
Kokemuksia kellään?!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Käyrä muna on oksettava 🤢
Joo
Hyi helvetti
Olen aina nähnyt painajaisia, että miehelläni olisi vasemmalle kaartunut nakki. Hyi.
No jos ekalla kerralla jo ällöttää niin ei varmasti ole mitään syytä jatkaa juttua tuon pidemmälle
Kyllä suhde oli siinä? On varmasti joku muu joka ei koe ihan samoin, ehkei mies jää ikisinkuksi. Onko se ihminen vai joku muotoa muuttava jinn? Sellainen todella ohut ei ole ihan normaali, ainakaan juhlakunnossa, muuten voi olla mato.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina nähnyt painajaisia, että miehelläni olisi vasemmalle kaartunut nakki. Hyi.
Hih hih hih 🤣
Oksennus 🤮
Mä en ikinä vois päästää sisääni jotain ohutta käyrää kalua, hyi helvetti!
Huomaa, että sama henkilö kommentoi useamman kerran tähän. Olet säälittävän surkea ja kumppaniksi sinua ei huoli kukaan.
Nyt on jollain alkanut vähän päässä heittää. Perustaa nyt tällasesta aiheesta ketju ja kommentoi sekä peukuttaa itse minkä ehtii. 😂🙈
Vierailija kirjoitti:
Käyriä kulleja on melkein joka toisella, itse olet oksettava!
Odotin otsikon perusteella jotain vähän hurjempaa. Onhan noita, normi kalu. Toi 1 cm paksuus on vähän liioiteltu, ei aikuisella miehellä sellaista ole.
tosta inhosta ei voi päästä yli. tapailin itse uskomattoman fiksua ja kaunista naista, mutta kun meillä oli seksiä, huomasin, että hänellä oli toinen häppäri paljon isompi kun toinen ja lisäksi emättimeen meni aina ilmaa, kuinka kehtasi! jätä tollanen mies, vähän törkeä aijä!
Vierailija kirjoitti:
...ja kurvikas nainen, yäk.
Hy v..ttu, mikä sika mieheksi, viitsiikin yrittää panna käyrällä ja ohuella peniksellä. Jätä se ja tee rikosilmoitus.
Jos mies on muuten täydellinen niin eiks oo hiukan pikkumaista takertua johonki noin pieneen yksityis kohtaan? Anna miehelle mahikset, kyllä se seksi elämä siitä suttaantuu ajan kanssa!
Noin ohut mahtuu kivasti anukseen
Semmoinen lerppa roikkuva esinahka on ruma. Näkyy monesti näissä neiked attrakson -ohjelmissa nykyään, kun kaikki näytetään. Siinä kohtaa menisi huvitus.
Näen usein painabaisia, että miehellä olisikin pikkupojan pippeli. Olen siis sinkku.