Voitin vedonlyönnistä 2500€, saako Kela tietää tuosta voitosta jos en siirrä rahoja omalle tilille? Olen toimeentulotuella.
Voitin vedonlyönnistä 2500€, saako Kela tietää tuosta voitosta jos en siirrä rahoja omalle tilille? Olen toimeentulotuella.
Kommentit (28)
Mihin tarvitset toimeentulotukea, jos kerran voitit 2 500 euroa? Mihin tarvitset toimeentulotukea, jos tulet toimeen niin hyvin, että on varaa pelata rahapelejä?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset toimeentulotukea, jos kerran voitit 2 500 euroa? Mihin tarvitset toimeentulotukea, jos tulet toimeen niin hyvin, että on varaa pelata rahapelejä?
Toimeentulotuki kuuluu minulle ihan lain mukaan, voittorahoilla vietän kesää ja ostan vaatteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki kuuluu minulle ihan lain mukaan, voittorahoilla vietän kesää ja ostan vaatteita.
Ap
Ei kuulu, jos haet sitä tarkoituksella väärillä tulotiedoilla.
Veikkaus ja Kela ei siirrä tietoja automaattisesti, vasta jos on epäily väärinkäytöksestä. Nyt yritä saada se raha jotenkin ulos ilman omaa tiliä.
Ei saa tietää. Voitin itse joskus keno pelistä 30000 euroa ja avasin tilin osuuspankkiin ja annoin veikkaukselle tilinumeron ja ne siirsi rahat sinne ja nostin sitten sen 30000 euroa ja lopetin tilin. Vaivaa siitä on hiukan mutta kela ei saanut tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sinulle lain mukaan toimeentulotuki kuulu. Se annetaan vähävaraisille.
Voitin myös 5000 euroa ja nostin voitot käteisenä danske pankista ja eihän kela saanut tietää siitä. Meinasin nostaa sen 30000 käteisenä mutta danske pankki ei antanut joten avasin osuuuspankkiin tilin ja lopetin kun olin nostanut rahat. Odotin 3 kuukautta etten hakenut tukia. Ei mitään ongelmaa sen jälkeen.
Kyllä ne nykysin tutkii pankkitietoja ja siitähän seuraa tukien takaisinveto ja sakot päälle. Miksi pummit yhteiskunnalta rahaa jos sulla on omaa rahaa? Lurjus!
Montakohan kymmentä aloitusta olet tästä aiheesta jo tehnyt, incelli?
Kiitos tiedosta. Kyllä taas kelpaa käydä töissä ja maksaa veroja. Onko kukaan muuten ihmetellyt, että näiden leikkauskitinöidenkin jälkeen kokoomus on kannatetuin puolue? En minäkään...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Kyllä taas kelpaa käydä töissä ja maksaa veroja. Onko kukaan muuten ihmetellyt, että näiden leikkauskitinöidenkin jälkeen kokoomus on kannatetuin puolue? En minäkään...
Kokoomuksella on epäilemättä surullisen paljon juuri tämän tasosia äänestäjiä, jotka ottavat tällaiselle avohoitopotilaiden palstalle kirjoitetut sadut tosissaan.
Mulla on Kela Gold ja saan kaikki tuet.
Ei ne saa tietää jos nostit rahat käteen. Tai sitten jos tilille niin odota 1-2 kuukautta koska ne pyytää vain 1-2 kuukauden tiliotteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne saa tietää jos nostit rahat käteen. Tai sitten jos tilille niin odota 1-2 kuukautta koska ne pyytää vain 1-2 kuukauden tiliotteen.
Kaksi kuukautta jos ensimmäisen kerran haet...
Et voittanut. Olet provoileva trolli ja herkkäuskoiset on taas ihan tohkeissaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kuulu, jos olet saanut muita tuloja. Nyt olet. Onneksi veikkaus ei enää maksa voittoja kuin veikkaajan (tunnistauduttu ostettaessa) tilillle niin vaikeutuu vähän teidän huijareiden toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei kuulu, mää en saa toimeentulotukea tai asumistukea koska säästöjä ja kämppä. Toivottavasti jäät kiinni ja makselet korkoineen!
Voisiko voiton mennä nostamaan veikkauksen toimistolle käteisellä. Kyllä mä muuten veikkaan, että saavat tietää kun raha näkyy tilillä edes käyneen, jonka jälkeen rottaleikkuri iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kuulu, jos haet sitä tarkoituksella väärillä tulotiedoilla.
Älä sönkötä, ite tekisit ihan samalla tavalla.
Miksi saisi jos pidät rahat kotona