Työkaveri kutsuu sitä oranssitölkkistä Coop Lageria (ent. Rainbow lager) "työttömän toffeeksi" :-D
Nauratti kun mainitsi tuon nimen. Onko teistä hauska ja paikkansa pitävä nimi kyseiselle tuotteelle?
Kommentit (41)
Kupariset on jäänyt kauppaan. Ite suosin Pirkka IPA:a! On hyvä hinta-makusuhde. Saimaan panimon valmistamaa.
Olen työtön enkä juo kaljaa ollenkaan. En juo myöskään muita alkoholijuomia, ei mulla sellaiseen ole rahaa.
Monelle köyhälle maistuva janojuoma. Hyvä että tällaistakin tarjontaa on olemassa.
Minä olen ottanut nimenomaan asiakseni juoda päivittäin nyt, kun olen työttömänä. Kuulemma niin kuuluu tehdä. Makaan myös sohvalla. Kattoon asti en saa sylkeä lentämään vaikka olen yrittänyt.
Kyllä teitä matalan älykkyyden sakkia naurattaa sitten ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kotimaista sininen 5,3 on huomattavasti parempaa. Juon nykyään sitä. Ennen join lidlin punasta.
Kotimaista täysmallas lager 5,3% joka on varmaan sama mistä puhut, itse melkeinpä ostan vakituiseen jos vaan tarttee olutta yleiseen tarpeeseen. Se on aidosti hyvää. Ja sehän onkin Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan tuotos ja tosiaan siis ihan kunnollista maltaista pantua olutta eikä mitään tärkkelyskiljua. Tätä on turha millään tavoin verratakaan noihin spurgukaljoihin. Kyseessä on oikea, laadukas olut.
Lidlistä saa nestemäistä palanutta ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Kelakupari
Tää, eli rotta-kupari.
On se parempaa kuin jotkut IPAt, hyi hitto. Harvoin juon olutta, mutta olen maistellut, kun on tarjottu. Jos tahdon päihtyä, juon punaviiniä tai viinaa.
Jaa, eipä nyt osunut eikä uponnut.
Olen työtön, tulin eilen mökiltä ja ostin tullessa kuivaa kuoharia ja join sen illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelakupari
Tää, eli rotta-kupari.
Korson Cappuccino
Erotukseksi Karhu Kuparista