Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on yksinäinen, ahdistunut, masentunut tms ja kotona vaikka ilman työtä sen takia, annan ilmaisen vinkin

Vierailija
03.05.2024 |

Herätkää ajoissa silti, syökää aamiainen, juokaa vettä ja lähtekää SAMANTIEN ulos heittää pieni lenkki tai hoitaa vaikka kaupassa käynti tms. 

Jokainen fiksu ihminen tietää sen, että jos siihen asuntoon vaan jää aamulla, niin sieltä on todella vaikeaa enää myöhemmin lähteä mihinkään. 

Minä olen myös ollut siinä tilanteessa. 

Viimeinen asia, mitä sun pitäisi tehdä on se, että sä tulet tänne palstalla heti aamusta ja jumitut tämän negan keskelle.

<3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä aamupaska? Hoidanko sen kadunvarteen?

Vierailija
2/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kokeilen

Vierailija
4/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tk-eläkkeellä ja syön rauhassa aamiaisen ja juon kahvin katsellen telkkaria ja nettiä, myös tätä palstaa. Mutta sen jälkeen lähden ulos, en kestäisi olla kotona koko päivää vaikka 2 päivää viikosta olen yleensä pelkästään kotona. Mutta mulle sopii tuo aikataulu, olen aamuvirkku ja nautin siitä, ettei ole kiire mihinkään aamulla. Aamupäivällä ulkoilen, käyn kaupoilla, hoidan asioita, mitä milloinkin. Iltapäivästä tai illasta en enää jaksaisi lähteä mihinkään - mutta jollekin toiselle se taas on se oma juttu. Tärkeää on tosiaan se, ettei jumitu kotiinsa täysin, se ei ole hyväksi.

Vierailija
5/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun neuvos on huono niille, joille se ei toimi. Ja ovat erilaisia kuin sä ja elimistö toimii eri rytmissä kuin sulla. Eiköhän joillakin ole muut sairaudet miksi ei voi liikkua vimmaisesti. Osa liikkuukin ulkona.

Vierailija
6/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä aamulla ensimmäiseksi lähden kävelemään ulos. Menen aikaisin nukkumaan. Tammikuusta joulukuuhun.

Ja mitä sitten?