Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita ahdistaa tuo valon määrä ulkona

Vierailija
03.05.2024 |

Ja kauhee hälinä kun monet ulkoilevat yms kun on hyvä sää. En uskalla edes parvekkeella istua kun tuo kaikki aiheuttaa paniikkikohtauksen. Helvetilliset kuukaudet taas edessä. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kohta taas tulee ihanaa lunta ja räntää.

Ja pimeää!!!

Vierailija
22/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanovat että hanki aurinkolasit. Entä jos joillakin on silmälasit eikä varaa hankkia pienen tummennuksen lisäksi aurinkolasiläppiä niihin. Pelkillä aurinkolaseilla ei näe, jos ei ole hyvä näkö. Jos silmälaseissa on yhtään isompi tummennus, ei näe sisällä mitään. Ja lisäksi pitää olla toiset lasit joissa pienempi tummennus. Mikäli on varaa sellaiseenkaan. Migreenikoilla on tummennettuja laseja ja se ei ole varsinainen aurinkolasi tai uv-suoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sellaista shokkihoitoa pitkän talven jälkeen. Monilla tulee ihottumaa, päänsärkyä ja silmäsärkyä äkillisesti lisääntyneestä valosta. Kyllä se kesään siirryttäessä taas helpottaa.

Voisko johtua tästä? Parina viime päivänä särkenyt päätä. 

Tosissaan niin mulle kevät tekee hyvää. Selkeästi mieli piristyy aurinkoisella säällä. 

Vierailija
24/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rakastaa auringon paistetta.Jotkut eivät voi sietää.Yleensä ne ketkä eivät voi sietää auringon paistetta ja kuumuutta kesällä kuuluvat sairasteleviin ihmisiin.Astma,allergia,migreeni ym sairaudet....ei vaan pysty/jaksa "nauttia" kuumista aurinkoisista päivistä.Me ollaan kaikki erilaisia ihmisiä.Onneksi.😎

Vierailija
25/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasia noin niin aurinkolaseja on valmistettu jo jonkin aikaa. Hanki sellaiset.

Suksi v :tttuun viisastelemasta. Kiva olla sisälläkin aurinkolasit päässä tai sitten vaihtoehtoisesti vetää pimennysverhot kiinni ja istua pimeässä.

No oletpas heikkoa ainesta :D

Vierailija
26/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sellaista shokkihoitoa pitkän talven jälkeen. Monilla tulee ihottumaa, päänsärkyä ja silmäsärkyä äkillisesti lisääntyneestä valosta. Kyllä se kesään siirryttäessä taas helpottaa.

No jaa. Kesällä sitten on lisäkärsimyksenä se kuumuuskin joka nyt vielä on onneksi poissa. Aurinkolaseja saan käyttää ympärivuoden ja jopa pilvisinäkin päivinä on usein laitettava nuo vähiten tummat, koska silmät ei vaan enää kestä yhtään kirkkautta / valoa. Nytkin olen pitänyt aurinkolaseja sisälläkin koska mulla on kukkia jotka nauttii auringonvalosta niin minä sitten joustan enkä vedä verhoja umpikiinni ;-)

No kyllä tänään jo oli suorassa auringon paahteessa ihan törkyisen kuuma siinä kun samalla töitä teki. 

Vierailija
27/27 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yksinäinen, ahdistunut, masentunut tms ja kotona vaikka ilman työtä sen takia

Annan hyvän vinkin

Herätkää ajoissa silti, syökää aamiainen, juokaa vettä ja lähtekää SAMANTIEN ulos heittää pieni lenkki tai hoitaa vaikka kaupassa käynti tms. 

Jokainen fiksu ihminen tietää sen, että jos siihen asuntoon vaan jää aamulla, niin sieltä on todella vaikeaa enää myöhemmin lähteä mihinkään. 

Minä olen myös ollut siinä tilanteessa. 

Mutta älkää minua kuunnelko, jatkakaa samaa huonoa mallianne ja menkää vaikka vauvapalstalle heti aamusta pilaamaan päivänne. 

<3

En ole ahdistunut, masentunut enkä työtön, vaan vireä eläkeläinen. Nukkumaan menin 7.00. Yleensä kolmisen tuntia aiemmin. Heräsin 14.30 ja aamupalan söin 15.00. Koskaan en ole ulkoillut tai käynyt kaupassa ennen kuin kello on vähintään 16.00. Ei ole mitään inhottavampaa, kuin rynnätä jonnekin heti aamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan