Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon introvertti mutta haluaisin miehen joka on extrovertti

Vierailija
03.05.2024 |

Onko tuhoon tuomittu idea?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekstrovertit naiset haluavat ekstrovertin miehen ja ekstrovertit naiset haluavat ekstrovertin miehen. Ei ole helppoa olla introvertti mies, jos parisuhdetta haluaa.

Introvertti m

Minä haluaisin introvertin miehen, mutta teitä tuntuu olevan vähän vaikeaa lähestyä. Ainakaan en ole koskaan päässyt teidänlaisten kanssa tutustumaan yhtään lähemmin. Enkö vain osaa tulkita introverttimiehen kiinnostusta?

Vierailija
42/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Hermot menee jatkuvasti kun mies jää suustaan kiinni jokaisen kanssa, ja saa uusia ystäviä lomareissuilla esim katumyyjistä, rantakaupustelijoista, partureista jne jne. Siinä sitten kuuntelet vieressä niiden tarinoita tuntitolkulla. On koettu. 

Verenpaine nousi tappiin jo kuvitellessa! Mulla siis sama kokemus. Kerran lähdettiin hämäränä loppukesän iltana miehen kanssa vesistön äärelle paistamaan makkaraa. Mukava romanttinen ilta kahden kesken tuloillaan. No, siihen sattui sitten toinenkin pariskunta, joiden kanssa mies alkoi juttelemaan ja siinäpä se ilta sitten menikin. Minä paistelin makkarat ja tuijottelin veteen, mies tuntui unohtaneen minun olemassaoloni kokonaan. Muutenkin kaikille romanttisille syömässä käynneille ja muille tuppasi aina käymään samoin, kun joku tuttu tuli kaupungilla vastaan ja mies kutsui kaikki mukaan. 

Tämä on juuri sitä mistä ekstrovertit nauttii. Pinnallisemmat hölinät joko tuttujen tai tuntemattomien kanssa. Ja kun itse ei jaksa tyhjänpäiväistä keskustelua, eikä niin kiinnosta puolitutut, niin se voi olla ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tuhoon tuomittu. Itse olen intro ja exäni oli ekstrovertti. Rakastin häntä kovasti, mutta hän valitettavasti kyllästyi minuun jossain vaiheessa. Tuskin kaikille kuitenkaan käy niin.

Vierailija
44/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa ei näistä intro/ekstroverteistä puhuttu mitään, mutta jo silloin tajusin hyvin nopsaan ettei tule h#lvettiäkään yhteiselosta kun mies on suulas ja sosiaalinen.

Jätin siis moisen moottoriturvan ja seuraavana kumppaniksi valikoitu mies joka osaa olla myös hiljaa eikä koe tarpeelliseksi olla koko ajan menossa tai tulossa.

Suosittelen.

t. introverttinainen

Vierailija
45/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan introverttimiehen. Lisäsiksi intuitiivisen ja tuntevan. En siis asiakeskeistä😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi