Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon introvertti mutta haluaisin miehen joka on extrovertti

Vierailija
03.05.2024 |

Onko tuhoon tuomittu idea?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haluat mieheltä? Jos haluat että saat olla paljon yksin kotona kun mies huitelee ties missä, niin sitten sopii hyvin. Jos taas yrität sitä kautta sosialisoitua enemmän, niin se tuskin onnistuu, ekstrovertti ei jaksa raahata riippakiveä mukanaan vaan haluaa samankaltaista seuraa.

Vierailija
4/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ekstrovertit ovat lopulta ajatusmaailmaltaan niin pinnallisia, ettei heidän seura vaan kiinnosta. Heitä ei kiinnosta asiat ja ilmiöt yhtään syvemmin, joten esim hyviä keskusteluja ei synny heidän kanssaan. Tässä ei ole tarkoitus haukkua ekstroverttejä, vaan tämä nyt vaan on into- ja ekstroverttien ero, jonka itse koen ongelmalliseksi ihmissuhteissa. Monet ekstrovertit ovet ihan kivaa seuraa, mutta lopulta aika tylsiä introvertin näkökulmasta. Ja varmaan sama toisinpäin.

Vierailija
5/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli todella introvertti. Juhlissakin piti olla erillään muista. Koskaan ei halunnut edes matkustaa tai käydä ravintoloissa. Kotona vaan möllöttää. Oon itekin koti ihminen mutta tykkään matkustaa, nähdä perhettä ja käydä välillä vaikka leffassa. Mikäköhän persoonallisuus mulle sopisi sittem?

Ap

Vierailija
6/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen introvertti ääripäästä ja olen miehen kanssa, joka tykkää tehdä ja käydä paikoissa sekä tavata vapaa-ajalla ihmisiä. Ei varsinaisesti edes ekstrovertti, mutta ainakin paljon enemmän kuin minä.

Sanotaan näin, että joissakin asioissa erot täydentävät toisiaan, MUTTA älä ainakaan odota, että hän tulisi koskaan varsinaisesti ymmärtämään tapojasi. Minä saan ihan jatkuvasti selitellä miksi teen asiat juuri niin kuin teen ja nyt viimeisimpänä jouduin taas muistuttamaan, etten voi ottaa mitä vain työtä vastaan, koska minun on pakko ajatella työn sopivuutta itselleni sen kautta, kuinka paljon joudun olemaan tekemisissä ihmisten kanssa. Hän ei tunnu ymmärtävän kuinka paljon asia ihan oikeasti painaa vaakakupissa. Tiedostaa ja yrittää ymmärtää, mutta unohtuu häneltä usein, sillä ei aidosti kykene asettumaan asemaani.

Toisaalta hänen ansiostaan olen poistunut useasti mukavuusalueeltani.

Vierailija
7/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko pervertti?

Vierailija
8/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen introvertti ja mies ekstrovertti. Se on just niin, että mies huitelee omissa menoissaan ja minä saan olla rauhassa kotona. Miehestä on apua ja hyötyä, koska hän saa hyvin hoidettua monia asioita, jotka itse koen liian vaikeiksi.

Vierailija
9/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Hermot menee jatkuvasti kun mies jää suustaan kiinni jokaisen kanssa, ja saa uusia ystäviä lomareissuilla esim katumyyjistä, rantakaupustelijoista, partureista jne jne. Siinä sitten kuuntelet vieressä niiden tarinoita tuntitolkulla. On koettu. 

Vierailija
10/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertit naiset haluavat ekstrovertin miehen ja ekstrovertit naiset haluavat ekstrovertin miehen. Ei ole helppoa olla introvertti mies, jos parisuhdetta haluaa.

Introvertti m

Vierailija
11/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit naiset haluavat ekstrovertin miehen ja ekstrovertit naiset haluavat ekstrovertin miehen. Ei ole helppoa olla introvertti mies, jos parisuhdetta haluaa.

Introvertti m

No enpä taas lukenut mitä kirjoitin. Korjasin.

sama

Vierailija
12/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole, parhaat suhteet ovat niitä jossa arvostetaan samoja asioita mutta toinen täydentää toinen toista ja toisin päin.

Vierailija
13/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekstrovertit naiset haluavat ekstrovertin miehen ja ekstrovertit naiset haluavat ekstrovertin miehen. Ei ole helppoa olla introvertti mies, jos parisuhdetta haluaa.

Introvertti m

Kumman itse haluat?

Vierailija
14/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli todella introvertti. Juhlissakin piti olla erillään muista. Koskaan ei halunnut edes matkustaa tai käydä ravintoloissa. Kotona vaan möllöttää. Oon itekin koti ihminen mutta tykkään matkustaa, nähdä perhettä ja käydä välillä vaikka leffassa. Mikäköhän persoonallisuus mulle sopisi sittem?

Ap

Minä olen introvertti. Tykkään olla kotosalla, mutta käyn myös ulkona, matkustelen, harrastan asioita myös muiden ihmisten kanssa. Tykkään kuitenkin olla sosiaalinen mieluummin pienellä porukalla, tai kaksin jonkun kanssa, ennemmin kuin isossa porukassa. Käyn sujuvasti myös yksin ulkona, esim syömässä, leffassa, konsertissa. Tykkään myös matkustella välillä yksin. En ole allerginen ihmisille, en vaan kaipaa heidän seuraa jatkuvasti. Introverttejä on erilaisia.

Vierailija
15/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia parejahan on vaikka kuinka paljon ja monia joilla suhde kestää.

Vierailija
16/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti m

Olen introvertti nainen ja haluaisin todellakin introvertin miehen. Sellaisen ihanan älykkötyypin, joka viihtyy paremmin kirjojen kuin ihmisten kanssa.

Vierailija
17/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertti m

Kumman itse haluat?

Kumpaan satun tuntemaan vetoa. Ex-vaimo oli introvertti, mutta ekstroverttienkin kanssa olen seurustellut. Ekstroverttien kanssa suhteet ovat kaatuneet minun introverttiyteeni, ei naisten ekstroverttiyteen. Vaimosta eroaminen ei liittynyt introverttiyteen vaan hänen työhaluttomuuteensa.

Introvertin kanssa luultavasti saisin helpommin kestävän suhteen, voisin jopa riittää itse, mutta harvoja introverttejä naisia kiinnostaa introvertti mies. Haluan toki kestävän suhteen, mutta omasta puolestani se onnistuisi kumman tahansa kanssa, jos on vetovoimaa. Se riitänkö itse omana itsenäni, onkin toinen asia.

Vierailija
18/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sopisi tyyppi joka tykkää tehdä asioita juuri ap:n kanssa kahdestaan.

Ekstrovertit tarvitsevat enemmän, eli enemmän seuraa ja menoa kuin pelkän kumppanin. Siinä jää introvertti herkästi yksin kuitenkin.

Vierailija
19/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en. Karmea ajatuskin. 

Vierailija
20/45 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä olen introvertti. Tykkään olla kotosalla, mutta käyn myös ulkona, matkustelen, harrastan asioita myös muiden ihmisten kanssa. Tykkään kuitenkin olla sosiaalinen mieluummin pienellä porukalla, tai kaksin jonkun kanssa, ennemmin kuin isossa porukassa. Käyn sujuvasti myös yksin ulkona, esim syömässä, leffassa, konsertissa. Tykkään myös matkustella välillä yksin. En ole allerginen ihmisille, en vaan kaipaa heidän seuraa jatkuvasti. Introverttejä on erilaisia.

Muuten sama, mutten tykkää matkustella yksin. No lähimetsissä ja rannoilla toki.

Introvertti m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä