Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka jotkut alkoholistit pysyvät niin hoikkina?

Vierailija
03.05.2024 |

Mun paino nousee herkästi jos juon 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät syö mitään.

Vierailija
2/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olin aikoinani vuosia pahasti alkoholisoitunut ja söin ruokaakin ihan reippaasti, paino pysyi tässä 56kg/163cm vaikka en juuri liikkunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuusasioista, ei se alkoholi siis itsessään lihota. Moni muukin painoon liittyvä tekijä on täysin väärin ymmärretty mutta monesti pelotellaan hyvin monilla asioilla. Ymmärrän että tulisi tukea jokaista terveeseen elämäntyyliin mutta nautinnotkin tulisi kuulua siihen ja jokaisen tulisi saada valita itse millaista elämäntyyliä noudattaa. Moni joka kiusaa toisia elää itse hyvin epäterveellistä ja epätervettä elämää jo sisäisesti itsessään.

Vierailija
4/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*persoonallisuusasioita

Vierailija
5/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei sen väliä jos on alkoholisti kunhan on laiha?

Vierailija
6/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät syö mitään.

Ei silloin kiinteä maistu hyvä jos pysyy vesi sisällä

Vierailija
7/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Sue Lemström?

Vierailija
8/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät syö mitään.

Joo, munkin tuntemani saattaa jättää syömättä kun juo. Ja muutenkin syö ehkä vain puoli pottua ja desin kastiketta aterialla, kuvitelkaa, yli 180 cm mies! Ilmankos onkin osteoporoosi viisikymppisenä.

Vierailija
9/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itse (kolmekymppinen nainen, en harrasta liikuntaa) ryyppäsin rajusti vuosikausia, en nyt mitään sokerisiidereitä tai kaljaa mutta välillä meni likööripullojakin, ja laskennallisesti olisi pitänyt tulla ainakin 30-50 kiloa lisää painoa tuona aikana. Tarkistin kalorit alkon sivuilta. Sen sijaan lihoin ehkä 5kg ja sekin selittyisi sillä että huppelipäissään oli matala kynnys tilata kebabeja sun muuta.

Vierailija
10/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alkoholista mitä juo. Jos juo makeita likööreitä ja sidukkaa, niin saatu sokerimäärä on huomattavasti suurempi kuin kirkkaita tai kuivia viinejä litkivillä. Kunnolla holisoituneet syövät vähän. Alkoholistilla voi olla imeytymishäiriöitä ja ripulia usein. 

Vierailija
11/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät syö mitään.

Tuo on ihan legendaa. Esim. kahdesta kuivasta valkkaripullosta tulee n. 900kcal, kyllä tuon lisäksi saa vielä syödä. 

Vierailija
12/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin tunnusmerkit; hoikka, kova tekemään töitä, pussit silmien alla.

Vierailija
13/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemani alkkis ei juuri syö, dokaa vaan. on ihan luuta ja nahkaa paitsi iso pallomaha.

Vierailija
14/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei viikkoon laita suuhun muuta kuin Kossua saa lisäksi häikäisevän valkoiset hampaat.

Vierailija
15/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea alkoholisti ei syö. Sitten taas se alkoholista saatu energia, peittää sen päivän tarpeen.

Vierailija
16/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen vie ruokahalun. Se on fakta. 

Vierailija
17/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon semi alkkis, suurkuluttuja ainakin. Paino normaalin alarajoilla. Isoruokanen en oo ollut koskaan mutta ihmetyttää silti että miten alkoholi ei nosta painoa, olutta menee välillä ihan järkyttävästi.

Vierailija
18/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juominen vie ruokahalun. Se on fakta. 

Join aina tyhjään mahaan ja kyllä illalla viimeistään oli kauhea nälkä

T. 2

Vierailija
19/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä hyvää hiprakkaa millään ruualla pilata. Ainakin itsellä se menee niin, että jos on humalassa ja sitten syö, niin se on samantien alkoholin juonnin lopetus ja nukkumaan. Aamulla vasta syödään, ellei jatketa alkoholin parissa.

Vierailija
20/40 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät syö mitään.

Tuo on ihan legendaa. Esim. kahdesta kuivasta valkkaripullosta tulee n. 900kcal, kyllä tuon lisäksi saa vielä syödä. 

Saa saa, mutta ei alkoholisti halua syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan