Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kesämekkoja te 40-50v käytätte?

Vierailija
03.05.2024 |

Mä en oikein tiedä millaisia katselisi kaupoista. Oon vähän hukassa tyylillisesti kun laihtunut paljon

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän polven alle tai maximekkoja. Tykkään kietaistavista, antavat armoa pömpöttävälle vatsalle. 

Kuinka pitkä olet? Onko rintoja/peppua vai tarkoittaako pötkylä, että olet tikkumainen? Eri mallisille käy eri tyyppiset.

Mulla hyvät jalat ja käsivarret. Rinnat normi ja peppu normi. Ei tikkumainen. Muodokas suora vartalo

Ap

Miten voi olla samalla muodokas ja suora?

Vierailija
22/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän polven alle tai maximekkoja. Tykkään kietaistavista, antavat armoa pömpöttävälle vatsalle. 

Kuinka pitkä olet? Onko rintoja/peppua vai tarkoittaako pötkylä, että olet tikkumainen? Eri mallisille käy eri tyyppiset.

Mulla hyvät jalat ja käsivarret. Rinnat normi ja peppu normi. Ei tikkumainen. Muodokas suora vartalo

Ap

Enempi kuitenkin suora kuin muodokas. Olisinkohan pehmeä suora. En kuitenkaan missään nimessä tiiimalasi kuten joku ehdotti. Vaikea arvioida mikä oma vartalonmalli on. Mistä sen tietää?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enempi kuitenkin suora kuin muodokas. Olisinkohan pehmeä suora. En kuitenkaan missään nimessä tiiimalasi kuten joku ehdotti. Vaikea arvioida mikä oma vartalonmalli on. Mistä sen tietää?

Ap

Ehkä jossain on matemaattinen kaava, mikä rinnan, vyötärön ja lantion suhde pitää vähintään olla, että on tiimalasivartalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi