Yle: Arto Satonen tietää, mitä Suomelle pitää tehdä, ja siihen muilla ei ole mitään sanomista
Levollisesti leikaten
Työministeri intoilee shakista ja lentopallosta ja on joviaalin miehen maineessa. Arto Satosen kanssa on vaikea saada riitaa aikaan, mutta kun hallitusohjelma on tehty, on vain yksi tie eteenpäin.
Kommentit (67)
Satonen on naimaton ja tunnetaan innokkaana urheilumiehenä.
Ilman kokoomusta, mitä olisi Arto? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän, mitä Arto Satoselle pitää tehdä ja siihen muilla ei ole mitään sanomista!
No?
Häntä pitää läimiä löysällä kullilla ympäri korvia niin kauan, että tulee järkiinsä.
Sinäkö haluat tehdä sen?
Vierailija kirjoitti:
Arto on kuulunut kokoomukseen 15-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto on kuulunut kokoomukseen 15-vuotiaasta.
Eli ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Satonen on voittaja.
Juu, ja minä olen Kiinan keisari.
Mitä pahaa Suomi on tehnyt, että sen asioita on "hoitamassa" makkara-Satosen ja sekopää-Vornasen kaltaisia lahopäitä?
Voisiko teiltä kommareilta edes yhden kerran tulla jotain itse asiaan liittyvää kommentointia ilman seksuaalista onanointia?
Onko liikaa vaadittu kommentoida esimerkiksi työllisyystoimia?
Justiinsa näin eilen taas kommentin Linkkarissa yrittäjältä, joka väitti, että paikallinen sopiminen nostaa palkkoja. Miten ne kohtaa levittää tuota virheellistä tietoa koko ajan? Eihän TES ole koskaan ollut palkankorotusten esteenä, vaan työnantajan haluttomuus korottaa palkkoja. Miten se paikallinen sopiminen muka yhtäkkiä luo firmaan sitä rahaa ja tahtotilaa maksaa enemmän palkkaa? EI MITENKÄÄN.
Miksi meillä on sitten Satosen kaudella tullut 60 000 uutta työtöntä? Lasketaanko tämä onnistumiseksi? Kokoomuksen ajattelun mukaan työttömät ovat laiskoja loisia, jopa geneettisesti heikompaa materiaalia. Nämä ihmiset muuttuivat siis vuodessa loisiksi koska ovat niin huonoja ihmisiä, Satosen vika se ei ole
Vierailija kirjoitti:
Voisiko teiltä kommareilta edes yhden kerran tulla jotain itse asiaan liittyvää kommentointia ilman seksuaalista onanointia?
Käytännössä kaikki tutkijat ovat yksimielisiä siitä, etteivät Petteri Orpon hallituksen toimet edistä työllisyyttä.
Kai sen kertoo maalaisjärkikin, ettei sairaiden ja vanhusten ja köyhien kyykyttäminen mitenkään edistä työllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
"Teiltä kommareilta"?
Sinä tuskin edes ymmärrät, mitä kommunismi on. Ja siksi et sitä tunnistaisi, vaikka vastaan kävelisi.
Viisas mies.