Voitteko kuvitella että ensimmäistä kertaa elämässäni oon tyytyväinen kroppaani
43-vuoden iässä. Aloin sovitella kesävaatteita sillä ajatuksella, että varmaan näyttävät ihan huonoilta mun päällä, mutta olin väärässä! Oon kyllä tehnyt hulluna töitäkin tän eteen, mutta en tajunnut muutosta talvikamppeissa ja en ole tietysti ottanut mitään ennen-kuviakaan joihin olis voinu verrata.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Nyt isohkot silikonirinnat
Ap
Wau
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä viitsi trollata. Olen tyytyväinen pieniin rintoihini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä viitsi trollata. Olen tyytyväinen pieniin rintoihini.
Ap
Siis F-kuppiin
Ap
Oon BBW
Ai vitsit, mä muistan tuon huikean hyvän fiiliksen vaikkakin siitä on pian 20 vuotta ja todellakaan en enää ole tyytyväinen kroppaani. Mutta tuolloin olin ja se oli ihanaa kun kaikki lempparivaatteet näytti päällä kivoilta ja kroppa tuntui kerrankin oikeanlaiselta ja omalta niin, että omissa nahoissa oli hyvä olla.
Pakko vissiin alkaa taas laihikselle.
Mulla kävi perinteisesti eli tasan päinvastoin. Talvitamineissa sitä ei taas oikein kunnolla huomannutkaan kuin valtaisaksi sitä onkaan päässyt paisumaan, mutta nyt vapun alla sitten kesämekkoja kaapista esille kaivaessani tajusin, ettei niistä tarvitse päälleen laittaa ainuttakaan ennen kuin on laihtunut varmaankin jonkun 10kg..
Ja viime kesäksi jo piti hankkia aiempaa isompaa. Stana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi perinteisesti eli tasan päinvastoin. Talvitamineissa sitä ei taas oikein kunnolla huomannutkaan kuin valtaisaksi sitä onkaan päässyt paisumaan, mutta nyt vapun alla sitten kesämekkoja kaapista esille kaivaessani tajusin, ettei niistä tarvitse päälleen laittaa ainuttakaan ennen kuin on laihtunut varmaankin jonkun 10kg..
Ja viime kesäksi jo piti hankkia aiempaa isompaa. Stana.
Oletko siis lihonut alle vuodessa yli 10 kg?
Ap