Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän nelikymppisen kalastusta harrastavan naisen kumppaniksi?

Vierailija
02.05.2024 |

Naiset ei kai kalastusta harrasta mutta kai nyt jossain on mukava nainen joka harrastaa kalastusta? Olen itse 49 v kesällä täyttävä sinkkumies satakunnasta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako kolmekymppinen? Kaipasin kalastusseuraa. 

Vois kelvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie lähtisin kalaan, mutta oon sulle 10 vuotta liian vanha.

Vierailija
24/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako kolmekymppinen? Kaipasin kalastusseuraa. 

Vois kelvata.

Ap keskustelee itsensä kanssa😅

Vierailija
25/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nainen madon koukkuun vai pitääkö se sitä kidutuksena. Harvassa on kyllä ne naiset jotka kalastaa. En tunne yhtään vaikka olen itse lähes 50 v ja olen 40 vuotta kalastusta harrastanut. Olen seurustelut mutta ei tyttöystävät kiinnostuneet kalastamisesta joten aina yksin olen kalastanut.

Vierailija
26/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä naista ap tartte. Kun kala käy koukkuun niin vedät sen vaan vedestä ylös. Koukku irti. Sen suu haukkoo kutsuvasti. Työnnä prinssinnakkisi kalan suuhun.

Vierailija
27/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nainen madon koukkuun vai pitääkö se sitä kidutuksena. Harvassa on kyllä ne naiset jotka kalastaa. En tunne yhtään vaikka olen itse lähes 50 v ja olen 40 vuotta kalastusta harrastanut. Olen seurustelut mutta ei tyttöystävät kiinnostuneet kalastamisesta joten aina yksin olen kalastanut.

Mun ukit veti aina virveliä meidän lastenlasten kanssa. Kyllä saan ainakin virvelillä kalaa.

N50v

Vierailija
28/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllännistä joku inuviitti

Vierailija
29/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on joku järkevä harrastus kuten kalastus niin ei kelpaa naiselle. Jos mies ryyppää joka viikonloppu niin kelpaa naiselle sellainen mies

Vierailija
30/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus on mukavaa puuhaa vaikkei saisikaan saalista. Toki ihan parasta jos uistimee tarttuu kuha, katiskassa on isoja ahvenia ja verkoilla saa vaikkapa lahnoja. Kala on hyvää  terveellistä ruokaa, ja itse pyydystettynä ilmaista sekä tuoretta. N40+

Vierailija
31/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Särki, mullo toutain. Samaa toivon teillekin.

Vierailija
32/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Tanjalle.

Vierailija
33/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta kalastusta, mutta voisin olla kiinnostunut aloittamaan kalastuksen ja mennä kalastusreissuilla miehen kanssa. Minä harrastan vaeltamista, eli luonnossa oleminen lähellä sydäntä. Suosittelen siis laajentamaan hakua esim. vaellusta harrastaviin naisiin. Jos rakastaa luontoa, todennäköisesti viihtyy myös kalastusreissuilla.

Vierailija
34/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotena olen käyny Pohjoisen joilla lohta soutamassa ja kohta taas sinne. 

Vierailija
35/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi 39vee kalastusta harrastava nainen mutta valitettavasti olen naimisissa.

Älä valita, vaan eroa.

Vierailija
36/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Särki, mullo toutain. Samaa toivon teillekin.

Tämä on ylevin viesti, joka Vauva av:hen on koskaan kirjoitettu. Totisesti minä sanin teille: tämän kirjoittajalla on asuinsija paratiisin yrttitarhassa.

Vierailija
37/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kalastan ahventa ja siikaa. En osta kaupasta koska aika tuosta läheltä sitä olen saanut verkoilla ja jigillä ahvenia jo monen vuoden ajan. Tälläkin hetkellä verkot on meressä ja aamulla käyn nostamassa.

Vierailija
38/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär kokeili vävyn mieliksi kalastusta mökillä ja sai kalan heti ensimmäisellä heitolla :-D

Vierailija
39/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kalastan ja mut löytää rannalta. Tosin siellä ei pidä tulla häiritsemään. Tätä ei ymmärrä muu kuin toinen kalastaja.

Vierailija
40/42 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastus on mukavaa puuhaa vaikkei saisikaan saalista. Toki ihan parasta jos uistimee tarttuu kuha, katiskassa on isoja ahvenia ja verkoilla saa vaikkapa lahnoja. Kala on hyvää  terveellistä ruokaa, ja itse pyydystettynä ilmaista sekä tuoretta. N40+

Se on kaukana ilmaisesta. Jos kalastaisit, tietäisit mikä kaikki maksaa ja paljonko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi