Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten outoja kysymyksiä. :)

Vierailija
24.01.2007 |

2,5-v tuossa aiemmin ihmetteli kaikennäköistä maasta taivaaseen, ja sitten meni ovelan näköiseksi, ja kysyi: " Äiti, oletko sinä rikas?" Mä ihmettelin, että mistä sulle sellainen tuli mieleen, ja lapsi yritti olla kuin ei olisi kysynytkään. Tuli mieleen, että olikohan joku leikkipuistokaveri tms. käskenyt kysymään! :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelimme sitten hieman rakkaudesta ja välittämisestä sekä ulkonäön merkityksestä.

Vierailija
2/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti lapsi oli vain kuullut jostain sanan " nolo" ja testasi sitä, mutta mulle liikaa av:lla roikkuneena tuli heti mieleen joku av:n otsikko jossa kysytään, onks noloo tehdä sitä tai tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna päiväkotiin lähtiessään eskarilaiseni kysyi minulta " äiti miksi niissä kuu-sanoissa on se kuu lopussa?"

Tarkoittaen siis kuukausia ;). Mutta aamulla unenpöpperössä oli vähän vaikea heti keksiä vastausta ;).

Vierailija
4/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehoitin lapsiani ottamaan kypärät mukaan. samalla kerroin, että olin itse pienenä satuttanut pääni tosi pahasti jäähän kun minulla ei ollut kypärää päässä. kerroin päähäni sattuneen niin pahasti, että näin tähtiä. tähän vanhempi poikani (6v.) kysyi täysin vilpittömästi: Äiti, näitsä kuun kanssa? :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi