Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, Metroliikenne poikki Sörnäisten ja Rautatientorin välillä

Vierailija
02.05.2024 |

Onko tietoa mitä tapahtunut? Iltasanomat uutisoi onnettomuudesta. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on Sörnäisistä, niin jollain ikuisen vapun kulkijalla promilleja ollut vähän liikaa ja astunut harhaan raiteille.

Vierailija
22/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on Sörnäisistä, niin jollain ikuisen vapun kulkijalla promilleja ollut vähän liikaa ja astunut harhaan raiteille.

Ihanaa leijonat ihanaa, ihanaa leijonat ihanaa.... leijona rällää autolla rekan eteen mällää, poika saunoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suisaidilismia.

Vierailija
24/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poista paha keskuudestasi, että eläisit ja voisit hyvin siinä maassa, jonka Herra Jumala sinulle suo."

Vierailija
25/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 22 vuotta metroradan varrella asuneena ja metroa päivittäin käyttävänä, on matkani pysäyttänyt aika monta kertaa metron alle hypännyt ja vielä useamman kertaa sellainen raiteilla juoksija, on syy nyt mikä tahansa. Sitä ennen asuin pääradan varrella missä helppo päästä radalle ja useamman kerran myös näin kun pelastuslaitoksen heput pesivät paikkoja verestä. Siitä huolimatta kun olen ko. kohdasta kulkenut, niin joskus on löytynyt jotain ihmisen pikku osia kun ne lentävät melko pitkälle.

Aika surullista, sanon minä, kun tämmöiseen joku päätyy.

Vierailija
26/37 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa joku eilen metroa turhaan odotellut oli tiennyt, että joku oli tönäisty raiteille. Tönäisijä joku naamioitu mies... Tiedä sit kuinka totta.

Vierailija
27/37 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä HEKA:lta kämpän saa.

Vierailija
28/37 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yritin googlettaa, että mistä onnettomuudesta kyse mutta eipä mitään tietoa oikein löydy.

Vierailija
29/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne joku putosi, olin silloin itse matkustajana. 

Vierailija
30/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein taitavat kertoa onko kyseessä sähkövika vai henkilövahinko?

henkilöille tulee vahinkoja kun ei ole vessoja

Vierailija
31/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä oli aamulla ja seuraavan kerran iltapäivällä. Eivät kai jaksaneet enää.

Vierailija
32/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ei varmaan ikinä tiedoteta. Ahkerana metronkäyttäjänä muistan että taululla on lukenut lähinnä tekninen vika tai järjestyshäiriö mikäli aikataulut menneet uusiksi.

Eipä sillä, tässä tilanteessa ei tee mieli itsekään seistä liian lähellä raiteita ettei tule spontaanisti tehtyä sitä viimeistä päätöstä.

Vierailija
33/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 22 vuotta metroradan varrella asuneena ja metroa päivittäin käyttävänä, on matkani pysäyttänyt aika monta kertaa metron alle hypännyt ja vielä useamman kertaa sellainen raiteilla juoksija, on syy nyt mikä tahansa. Sitä ennen asuin pääradan varrella missä helppo päästä radalle ja useamman kerran myös näin kun pelastuslaitoksen heput pesivät paikkoja verestä. Siitä huolimatta kun olen ko. kohdasta kulkenut, niin joskus on löytynyt jotain ihmisen pikku osia kun ne lentävät melko pitkälle.

HSL voisi ehkäistä näitä asentamalla laituriovia asemille. Vuosaaressa oli muistaakseni vuosia sitten kokeilussa, mutta luopuivat asemien laituriovien asentamisesta kun oli muka niin vaikeaa saada toimimaan suomen olosuhteissa tjs.

Vierailija
34/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSL voisi ehkäistä näitä asentamalla laituriovia asemille. Vuosaaressa oli muistaakseni vuosia sitten kokeilussa, mutta luopuivat asemien laituriovien asentamisesta kun oli muka niin vaikeaa saada toimimaan suomen olosuhteissa tjs.

Vuosaaren kokeilu liittyi muistaakseni metron automatisointiin, jota suunniteltiin ennen länsimetroa. Toimintavarmuus ei ilmeisesti riittänyt porteissa, joten otettiin pois, kun automatisoinnista luovuttiin.

Vierailija
35/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita kuin 365 elämäänsä kyllästynyttä, niin metroliikenne on koko vuoden poikki Helsingissä. Toinen mokoma, niin junaliikenne Pasilasta katkeaa täysin.

Aika harva haluaa lähteä noin rujolla tavalla.

Vierailija
36/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita kuin 365 elämäänsä kyllästynyttä, niin metroliikenne on koko vuoden poikki Helsingissä. Toinen mokoma, niin junaliikenne Pasilasta katkeaa täysin.

Aika harva haluaa lähteä noin rujolla tavalla.

Saatat yllättyä. Kaikki on alle sekunnissa ohi ja ruumiskin on vaan lihamössöä. Monelle on pahempi vaihtoehto että joutuu aikansa tukehtumaan ja kitumaan ja ehjä tunnistettava ruumis jää muiden ihmeteltäväksi ja tutkittavaksi.

Vierailija
37/37 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekerihesojen ongelmia taas vaihteeksi. *haukotus*

Melkein kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi