Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varma juntin merkki: autona Volvo

Vierailija
24.01.2007 |

Volvo on yksi varma merkki junttiudesta. Vain juntit ostavat Romaniassa tehdyn Volvon ja kuvittelevat sen olevan jotain toooosi hienoa - oikein ruattalainen auto.

Volvo on ruma ja laatikkomainen eikä ole pärjännyt yhdessäkään testissä, huono ajaa ( kuten traktori) ja muutenkin päästöissä mitattuna nykyautoista saastuttavin.

Asiaan kuuluu että kohta joku volvokustki kertoo että kaikki volvoa arvostelevat ovat" kateellisia"

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajamme Volvolla, joka on suunniteltu Englannissa ja kasattu Hollannissa. Taitaa olla itse juntti, jolla ei ole varaa ajaa Volvolla;)

Vierailija
22/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa se Volvolla ajaminen vaatii? Iso V70 maksaa saman verran kun luokkaa pienempi 320i BMW. Eiköhän kaikilla halukkailla ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleenkään tunne ketään, jolla olis volvo..

Vierailija
24/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
25/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kateus todellakin vakava sairaus! Jokainen omilla aivoillaan ajatteleva kyllä tajuaa, mistä tässäkin ketjussa on kysymys.

Vierailija
26/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja olen kyllä koeajanut Volvon mutta päädyimme BMW X5:een johtuen Volvon traktorimaisuudesta ja rumasta ulkonäöstä

Vierailija
27/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUOTSISSA ja tienaa hyvin. Siis osa autoista tehdään Romaniassa varmaan, mutta myös Ruotsissa. Ap:n tiedot ovat vajavaiset. Laatu ei ole koskaan junttia.

Vierailija
28/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, jos olisi ollut enemmän rahaa, olisin halunnut BMW:n, mutta jotenkin tuntui kohtuuttomalta maksaa esim. peräkoukusta 2000 euroa lisää jne.

Kun katselen tuttavieni uusia Peugeoteja, joissa ei sähköt pelaa tai tulee jatkuvasti oikosulkuja, olen kuitenkin aika tyytyväinen meidän " juntti-Volvoon" .

Mutta kukin toki ostakoon juuri sellaisen auton, jonka haluaa ja johon on varaa.

Vierailija
29/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen volvoa verrata. Olen opiskellut luonnonvara-alalle joten muutama traktorilla ajokin takana ja nyt autona volvo. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei kannata puhua kun ei tiedä. Volvo on jees.

Vierailija
30/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole vulva niin turvallinen kuin sen mainososasto on saanut ihmisille uskoteltua.

Vierailija
31/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykytraktorien ulkonäössä jotain yhteistä huomaa. Menehän tarkistuttamaan näkösi. Et ole tainnut traktoreita nähdäkään siellä omassa ylhäisyydessäsi.

T: landepaukku jolla myös kartanomallin Volvo

Vierailija
32/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja nykytraktorien ulkonäössä jotain yhteistä huomaa. Menehän tarkistuttamaan näkösi. Et ole tainnut traktoreita nähdäkään siellä omassa ylhäisyydessäsi.

T: landepaukku jolla myös kartanomallin Volvo

Vierailija
33/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli s60 reilut kolme vuotta, juntti tai ei, se kesti ainakin hyvin. Kertaakaan ei tarvinnut autoa viedä huoltoon muuten kuin määräaikaishuoltoihin. Eihän se mikään ketterä pikkuauto ollut, mutta ihan hyvä ajettava. Mutta ei meille silti toista volvoa tullut ;)

Mutta oikeasti olen sitä mieltä, että auto kuin auto, pääasia että se vie paikasta toiseen ja kestää käytössä.

Vierailija
34/84 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä oli s60 reilut kolme vuotta, juntti tai ei, se kesti ainakin hyvin. Kertaakaan ei tarvinnut autoa viedä huoltoon muuten kuin määräaikaishuoltoihin. Eihän se mikään ketterä pikkuauto ollut, mutta ihan hyvä ajettava. Mutta ei meille silti toista volvoa tullut ;)

Mutta oikeasti olen sitä mieltä, että auto kuin auto, pääasia että se vie paikasta toiseen ja kestää käytössä.

työkaverilla oli volvo ja sanoi että on tosi hyvä että tuli otettua se huoltosopimus, kun pitää käyttää kerran kuussa korjaamolla...

Vierailija
35/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on Volvo ja tyytyväinen olen. Kai olen sitten juntti, mutta eipä tuossa junttiudessa mielestäni mitään pahaa ole:) Pääasia, että itse on tyytyväinen!

Vierailija
36/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä ap autokaupassa, josko ne antais sulle koeajattavaksi yhden Volvon, niin ei tarvii täällä mesota kateuksissaan ;)

Vierailija
37/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappoi työstressi/masennuksen takia perheensä, niin perheen auto on aina ollut Volvo...

Vierailija
38/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä, että mikä auto on perheensä tappajilla ollut.

Vierailija
39/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei meille tule toivottavasti ikinä.

Mutta sen ajo-ominaisuudet riippuu aika paljon sen kunnosta.

Vierailija
40/84 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä koeajanut Volvon mutta päädyimme BMW X5:een johtuen Volvon traktorimaisuudesta ja rumasta ulkonäöstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme