Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä
...vai pitääkö mun kävellä ohitsesi uudestaan? ;)
M42
Kommentit (21)
Uskon "tunnistukseen" ensisilmäyksellä, että tuossa on nyt jotain spesiaalia.
Itse en luota näihin pikarakastumisiin. Tunne voi johtua mistä vaan ja olla liian pinnallinen kuten ulkonäkö. Vasta kunnolla tutustuessa ja pitemmällä ajalla voi nähdä onko kestävää.
En. En totisesti.
Ihastua voi, mutta ei rakastua ensisilmäyksellä.
Aina sekoitetaan ihastuminen, rakastuminen ja pelkkä puhdas fyysinen himo.
Ei, ei vanhoja ukkoja lähelle, kiitos.
Uskon. Uskon myös reinkarnaation ja uskon, että kyse siitä kun on jo tunnettu edellisessä elämässä.
Uskon vakaasti että ensitapaaminen on jotain joidenkin ihmisten kohdalla. Enempää en nyt jaksa selitellä tässä.
En. Ihastuminen on eri asia kuin rakkaus.
Kyllä. Ihmisistä näkee aika helposti, millaisia he on. Joskus tietää heti, että tuossa on sellainen jota ymmärrän ja joka kiinnostaa. Se ei tietenkään takaa suhteen onnistumista.
Tutkimus: Rakkaus ensisilmäyksellä on myytti kyse on silkasta himosta tai ihmisen vaalimasta valemuistosta.
Itsellä se on vaatinut aina pitkää tutustumista, mutta olen kuullut yhdestä jolle tuo tapahtui ensinäkemällä, ja oli täysin vieras ihminen kadulla. Oli molemminpuolista, ja ovat olleet yhdessä siitä asti.
Tää on vuosisadan rakkaustarina, ainakin uskon niin
Tää säilyy ja kestää päiviin tuleviin
Tää on vuosisadan rakkaustarina kaunis ja todellinen
Tää säilyy ja kestää, mä tunnen sen
Silmäyksellä ei, mutta ensijuttelulla kyllä.
Ihastua voi tietysti ensi silmäyksellä, mutta ei sitä sitten tiedä onko ihminen oikeasti luonteelta miellyttävä.
Väitän että "ensisilmäyksellä rakastuneet" on sattuneet ihastumaan ihmisiin, jotka sitten ovat sopineet heille myös luonteenpiirteiden puolesta enemmän tai vähemmän sattumalta.
Työskentelin Alepan kassalla kun olin 21-23v. Ap:n ikäluokan miehet tuntui vakaasti uskovan rakkauteen ensi silmäyksellä ja siihen, että olen vapaa / heihin ensisilmäyksellä rakastunut koska tervehdin ja hymyilin. Puoli tusinaa stalkkeria, joista useimmissa tapauksissa riitti puhuttelu mut yksi Setämies sai kauppaan ihan asiointikiellon.
En usko.
Ihastukseen kyllä.
Minun mielestä naisen ja miehen ihastumista, vetovoimaa, kutsutaan turhaan rakkaudeksi, ei se ole oikeaa rakkautta nähnytkään. Rakkautta voi tuntea vain verelliseen perheenjäseneen, tai ihmiseen jonka on tuntenut vuosia, vuosikymmeniä. Parisuhde harvoin mihinkään rakkauteen asti pääsee, ensin on ihastumisvetovoima, sitten tulee tottumus, inho, tylsyys tai viha.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelin Alepan kassalla kun olin 21-23v. Ap:n ikäluokan miehet tuntui vakaasti uskovan rakkauteen ensi silmäyksellä ja siihen, että olen vapaa / heihin ensisilmäyksellä rakastunut koska tervehdin ja hymyilin. Puoli tusinaa stalkkeria, joista useimmissa tapauksissa riitti puhuttelu mut yksi Setämies sai kauppaan ihan asiointikiellon.
Miehet tosiaan tuntuvat tulkitsevan nuoren naisen ystävällisyyden aina flirtiksi, himoksi heitä kohtaan. Tuli itsekin tämä huomattua nuorena.
Keski-ikäisenä en enää vieraille miehille hymyile, eikä ne onneksi muutenkaan enää kiinnitä minuun huomiota.
En ymmärrä miten voivat olla niin tyhmiä ja itserakkaita. Ei mitään vaistoja.
Jatkahan vaan matkaa.