Koira, mikä ihana tekosyy
Koiranomistajalla on kyllä lokoisaa, kun voi halutessaan luistaa ihan mistä vaan sopimastaan asiasta.
"Voi en mä pääse, kun pitää vielä UKKO ulos, ei se voi olla yksin kuin kolme tuntia".
Kokemuksia?
Kommentit (9)
Itse otan koiran mukaan joka paikkaan
No eihän tuollainen kait sitten yllätyksenä tule, joten miksi lupasi?
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut.
Ja koiraa ei ulkoiluteta kolmen tunnin välein, paitsi pikkupentua.
Kyllä sun kaverit tietää että keksit tekosyitä. Ennen pitkää huomaat ettei sua enää pyydetä mukaan.
Ei minulla ole koiraa. Ärsyttää vaan, kun se on niin läpinäkyvyää. Joskus käy ja joskus ei. Silloin kun ei, niin syynä on aina koira. Keksisi joskus jotain uuuta!
Mä käytän sitä aina tekosyynä, etten voi osallistua työpaikan virkistyspäiviin, kesäjuhliin ja muuhun paskaan. En haluakaan niihin, ja se että koiraa ei voi jättää yksin on hyväksyttävä syy.
Töistä voi lusmuta kun on hommannut kapisen piskin ja voi väittää sen olevan sairas. Jos olisin esihenkilö vaatisin eläinlääkärin todistusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä aina tekosyynä, etten voi osallistua työpaikan virkistyspäiviin, kesäjuhliin ja muuhun paskaan. En haluakaan niihin, ja se että koiraa ei voi jättää yksin on hyväksyttävä syy.
En koskaan osallistu paskaan, mutta en myöskään selittele asiaa mitenkään.
Koira tärkein muut pippalot turhia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koiraa eikä tule, yksiinkään työpaikan tai minkään muunkaan järjestäjän kissanristiäisiin en ole koskaan osallistunut, olen vain sanonut ei. Toki jos työajalla olleet olen ollut paikalla, pakosta.
En ole huomannut.
Ja koiraa ei ulkoiluteta kolmen tunnin välein, paitsi pikkupentua.
Kyllä sun kaverit tietää että keksit tekosyitä. Ennen pitkää huomaat ettei sua enää pyydetä mukaan.