Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltäydyin sokkotreffeistä, ja sitten minua toruttiin

Vierailija
01.05.2024 |

Kaverin vaimo on yrittänyt työntää minua monta kertaa työkaverinsa kanssa sokkotreffeille. Tänään hän jopa hieman suuttui kun sanoin että en ole kiinnostunut lähtemään treffeille, vaikka sen työkaveri on eronnut, ihan kaunis, ja luultavasti mukavakin nainen? Tuli jotenkin mieleen että  pitääkö kaikki naiset ihan itsestään selvyytenä että miehen pitää olla automaattisesti kiinnostunut jostain kauniista naisesta, jos mies on ollut jonkin aikaa sinkku? Kun minä olen ajatellut nyt vaan nauttia ainakin toistaiseksi tästä poikamies elämästä, kun kerkesin olemaan kumminkin 23 vuotta naimisissa, eli lähes koko aikuisikäni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan mennyt ja katsonut jos olis lohjennut.

Vierailija
2/6 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä harmittaa koska olisi halunnut ystävälleen mukavan miehen sekä kunnian asian järjestämisestä. Yleensä mukavat tyypit halutaan pitää lähellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaan mennyt ja katsonut jos olis lohjennut.

Kun ei nyt vaan huvita alkaa mihinkään säätöihin. Ja vielä vähempi tuollaisiin ennalta järjestettyihin ja puolipakotettuihin treffeihin.

Vierailija
4/6 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä häntä harmittaa koska olisi halunnut ystävälleen mukavan miehen sekä kunnian asian järjestämisestä. Yleensä mukavat tyypit halutaan pitää lähellä

Tämä jotenkin muistutti ikävästi. vaikka tuskin sitä tarkoitit. että jos tulee ero, niin osasta vanhoista kavereista saattaa joutua luopumaan.  Osa saattaa oman kokemukseni  (-olen vuosia ollut sinkku- mukaan vaatia. että kaverin tai kavereiden pitäisi valita puolensa ja olla jatkossa vain toisen kaveri. - - - Tuttua on myös se, että kun olet sinkku, niin saatat huomata, että sinun on monesti itse jaksettava ja yritettävä olla aktiivisempi ja tai joustavampi jos haluat pysyä parisuhteessa olevan kaverisi kaverina jatkossakin. 

Vierailija
5/6 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinua toruttiin? Se ei käy avausviestistä kunnolla ilmi, vaikka mainitaan otsikossa.

Vierailija
6/6 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jotenkin muistutti ikävästi. vaikka tuskin sitä tarkoitit. että jos tulee ero, niin osasta vanhoista kavereista saattaa joutua luopumaan.  Osa saattaa oman kokemukseni  (-olen vuosia ollut sinkku- mukaan vaatia. että kaverin tai kavereiden pitäisi valita puolensa ja olla jatkossa vain toisen kaveri. - - - Tuttua on myös se, että kun olet sinkku, niin saatat huomata, että sinun on monesti itse jaksettava ja yritettävä olla aktiivisempi ja tai joustavampi jos haluat pysyä parisuhteessa olevan kaverisi kaverina jatkossakin. 

Ikävä kuulla. Mistäköhän tuo johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän