Onko kehoni mennyt säästöliekille? Yritän laihduttaa tässä päivän syömiseni.
Riitan herkku senttipizza kana 2kpl
2 kuppia kahvia kauramaidolla
4 viipaletta ruisleipää voilla, juustolla ja kurkulla
Xtra lasagne bolognese 1kg
Saarioinen Mannapuuro 300g
2 banaania
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei ole säästöliekillä noilla eväillä.
Ennemminkin rasvapalo.
Ihan reilu paasto vaan niin keho ei mene säästöliekille vaan kuluttaa rasvaa. Syömällä liian vähän ja usein saa itsensä säästöliekille, koska insuliini estää rasvan ottamisen varastoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio on kokonaisuus.
Kävin maanantaina ravitsemusterapeutilla, kun olen jojoillut painoni kanssa viimeiset 30 vuotta.Neuvo oli yksinkertainen: pidä kiinni ruoka-ajoista, syö 4-6 kertaa päivässä. Syö joka kerralla itsesi kylläiseksi. Joka aterialla proteiinia, hiilihydraattia ja jotain tuoretta ja vitamiinipitoista.
Takuulla lihoo, jos vetäisee kuvun täyteen 4-6 kertaa päivässä. Koko elämähän pyörii sitten syömisen ympärillä, kun ei muuta ehdi tehdä. Olen sitä mieltä, että kaikki ns. viralliset ruokaympyrät ja pyrämidit ovat täyttä huijausta ja suunniteltu sairastuttamaan ihmiset.
Usein syöminen on virhe juuri hormonaalisesta näkökulmasta, koska syöminen pitää insuliinitasot korkealla. OMAD/pätkäpaasto on tästä näkökulmasta paljon parempi vaihtoehto.
Mitä ihmisen pitäisi syödä?? Näissä keskusteluissa tulee sellainen tunne ettei mitään voi syödä koska liikaa rasvaa, liikaa hiilareita, ei hedelmiä, ei sitä eikä tätä? Mitä ihmettä sitten jää jäljelle syötäväksi kun allergiat ja keliakia muutenkin supistaa ruokavaliota. Vissiin pelkkää ilmaa...
Yhteen aikaan söin alle 1000kcal/päivässä enkä silti laihtunut. Mutta joo oon tainnut silloin aikoinaan pilata aineenvaihduntani...
Ei ole mitään säästöliekkiä. Ei elimistö ole kone ja paino voi heitellä paljonkin päivästä toiseen.
Tuloksen näkee vasta pidemmän ajan kuluessa.
Takuulla lihoo, jos vetäisee kuvun täyteen 4-6 kertaa päivässä. Koko elämähän pyörii sitten syömisen ympärillä, kun ei muuta ehdi tehdä. Olen sitä mieltä, että kaikki ns. viralliset ruokaympyrät ja pyrämidit ovat täyttä huijausta ja suunniteltu sairastuttamaan ihmiset.