Huomenna on hyvä päivä. Kela tuet tulee tilille.
Saan 835 euroa, työmarkkinatuki ja toimeentulotukien lasku rahaa tulee tilille. maksan sitten vuokran ja netin niin rahaa jää jotain 660 euroa. Sitten ostan bensaa ja jotain juttuja niin jää 600 euroa. Säästöön menee 200 euroa , minulla on säästölipas kotona ja laitan siihen aina rahaa. Siellä on varmaan noin 3000 euroa.
Kommentit (25)
Minäkin saan tuet. Noin 630 euroa saan. Vuokra 140 euroa, netti 37. Siitä menee sitten ruokaan 150 euroa ja pitää ostaa verkkonarua ja joku ankkuri köysi.
Missä asutte te joilla vuokra on jotain 140-150e? Jossain Lapin erämaassa?
Pk seudulla ei saa pientä yksiökään alle 700-800e vuokralla.
Jep huomenna tulee työmarkkinatuki ja asumistuki noin 1098€ + 99€. Yli huomenna tulee vielä toinen työmarkkina tuki 660€. Ei paha.
Minulle se ei ole hyvä päivä, vaan pieni helpotus. Vuokra kyllä jää maksamatta tältä kuulta, koska on muita kuluja niin paljon. Häätö taitaa odottaa. En tiedä mihin sitten.
Mullakin tulee tuet, lähen heti ostamaan laatikon kaljaa ja makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se ei ole hyvä päivä, vaan pieni helpotus. Vuokra kyllä jää maksamatta tältä kuulta, koska on muita kuluja niin paljon. Häätö taitaa odottaa. En tiedä mihin sitten.
Mitä on ne muut kulut, jotka on tärkeämpiä maksaa kuin vuokra?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekana menen ostamaan shampoota, pesuaineita ja ruokaa. Sitten lääkkeet. Ja maksan laskut. Mitään ei sitten jääkään enkä edes vuokraa pysty maksamaan. Ihana Suomi <3
Minullakin Kela Gold. Haaveilen että tulevaisuudessa pääsen seuraalle tasolle. Siihen on kuulemma vaikea päästä.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele satoja yksiötä Helsingissä vapaana jossa vuokra alle 700€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on ne muut kulut, jotka on tärkeämpiä maksaa kuin vuokra?
Ruoka, lääkkeet, sähkö, netti, puhelin, kotivakuutus, mitä näitä nyt on. Sairastaminen on kallista. Enkä halua että sähköt katkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vajaa 200 euroa on se summa, jonka nuo Kelan tukien avulla elävät maksavat vuokrasta itse. Loput katetaan asumistuella, jonka Kela maksaa suoraan vuokranantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vajaa 200 euroa on se summa, jonka nuo Kelan tukien avulla elävät maksavat vuokrasta itse. Loput katetaan asumistuella, jonka Kela maksaa suoraan vuokranantajalle.
Mä olen minimieläkkeellä ja maksan itse vuokran ja se oma osuus on 500€....
Minun vuokra on oikeesti 87 euroa mutta maksan sitä 130-140 euroa jotta ei tarvii heinäkuussa ja elokuussa maksaa vuokraa koska silloin tarviin rahaa muuhun. Olen aina maksanut vuokraa etukäteen jonkin verran esimerkiksi että rahaa olisi jouluna enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele satoja yksiötä Helsingissä vapaana jossa vuokra alle 700€/kk.
400 asuntoa jossa vuokra alle 700€ Helsingissä vapaana Oikotiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekana menen ostamaan shampoota, pesuaineita ja ruokaa. Sitten lääkkeet. Ja maksan laskut. Mitään ei sitten jääkään enkä edes vuokraa pysty maksamaan. Ihana Suomi <3
Laskut tietysti nettikaupoista vaatteita, sisustustavaraa ja muuta tosi tärkeää ja hyödyllistä? :)
höpöhöpö