Miten toipua miehestä joka käytti vain hyväkseen
Kommentit (54)
Miksi naiset jakaa aina persettänsä jokaiselle pelimiehelle, ja sitten itkevät kun kerta toisensa jälkeen pettyvät että pelimiehet ovat pelimiehiä? Ettekö te koskaan opi? 😂
Varatut kannattaa kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa sinä taisit olla se hyväksikäyttäjä, mutta et vain näe omaa toimintaasi.
Ajattelit ilmeisesti itse käyttää miestä hyväksesi ja kun se ei onnistunut, niin nyt on itselläsi hyväksikäytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset jakaa aina persettänsä jokaiselle pelimiehelle, ja sitten itkevät kun kerta toisensa jälkeen pettyvät että pelimiehet ovat pelimiehiä? Ettekö te koskaan opi? 😂
Elokuvissakin aina pelimiehestä tulee nöyrä ja kunnollinen aviomies. Miksei tosielämässä?
Vierailija kirjoitti:
Mies siis sanoi ihastuneensa minuun, minkä helvatin takia valehteli? Päin naamaa vielä? Kaikesta? Olin kaunis ihana ja täydellinen. Olo kurja
Ap
Tutustu narsismiin. Youtubessa vaikka Sam Vaknin tai Mental Healness niin saat kaikki vastaukset.
Olo on paska, tiedän. Äläkä erehdy takaisin, kun mies kysyy. Haluaa taas panna kerran, vaikka sanoisi mitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä naurattaa, että jorain huijataan. Tuosta pitäisi tehdä laitonta ja korvaukset sukupuolitaudeista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä opitaan ensimmäisestä.
Jos et ole trolli, pahoittelut idioottimaisista vastauksista täällä. Näillä on vissiin vielä vapun vietto kesken.
Ole onnellinen, että pääsit eroon hyväksikäyttäjästä, ansaitset parempaa. Käytä jatkossa harkintaa, sinisilmäisyys ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Senhän takia 4b liike (4b movement) tulikin. Nainen voi vallan mainiosti jatkaa sinkkuna.
Tuollaisia jotkut ihmiset, ei vain miehet, ovat. Joillekin koko jutun viehätys tuntuu vielä olevan juuri se valehtelu. Joskus olen miehelle tehnyt selväksi, että en halua kuin seksiä ja se siitä, mutta mies on väkisin alkanut maalailla tulevaisuutta omakotitaloineen ja äidille esittelyineen. Pitää vain saada nainen uskomaan suun täydeltä valheita, siitä hän saa sen tyydytyksen.
Muista, että vika ei ole sinussa. Ja varo, sillä kun tulee itse esineellistetyksi, niin muuttuu lopulta herkästi piittaamattomaksi myös muiden tunteista. Itse huomasin tuollaisten kokemusten jälkeen tekeväni samoin oikein mukaville miehille jotka olivat kanssani tosissaan. Sitä alkoi jotenkin kuvitella, että näin tämä peli toimii eikä kukaan oikeasti välitä kenestäkään.
Eiköhän se elämä tasaa vielä tilit. Sitten varmaan taas kelpaisit mutta juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap lisää. Mitä siis tapahtui? Olitteko pitkään yhdessä?
2kk tunnettiin. Tuntuu pahalta ettei enää voida nähdä. Mies puhui että voidaan kesällä nähdä enempi muuallakin. En tarkemmin halua sanoa. Mutta valehteli kaiken. Ei ollut pelimiehen oloinen.
Ap
Ajattele, että mies oli todennäköisesti joku niko not-boring jonka seurassa olisit päätynyt jonnekin jumalanselän taakse ilman rahaa ja puhelinta. Lopulta sitten läheisesi olisi tehneet katoamisilmoituksen mutta sua ei löydy mistään..
Kestipä hetki ennen kuin näin pseudonyymin taakse. Kiitos sinulle. :D T. Ei-Ap
Oulu? Rovaniemi?