Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään mies?

Vierailija
01.05.2024 |

Tarvitsen miehen. Miehet eivät lähesty, joten kertokaapa nyt miehet miten haluatte naisen teitä lähestyvän.

En ole missään deittiapeissa. En halua että profiilini leviää työkavereiden naurettavaksi. Työpaikalla olen niin väsynyt ja hikinen että ketään ei varmasti kiinnosta. Lisäksi töissä jatkuvasti vitsaillaan pikkutuhmia, kukaan ei tajua vaikka kuinka flirttailisin koska miehet vitsailevat keskenäänkin jatkuvasti.

Paras mahdollisuuteni lienee esim. terassilla tai jossain keikalla. Miten miehille edes puhutaan?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuntematon nainen alkaa iskemään, on siinä #metoo syytteen riski suurin mahdollinen. Tai, voi olla että hän vain haluaa ilmaisen ruuan, juoman kotimatkan tms., jolloin mies ei menetä niin paljoa.

Se onkin tasa-arvokkuutta, nainen pelkää että mies naiskaa hänet, ja mies pelkää että nainen sepittää hänet vuosiksi linnaan.

Vierailija
62/64 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pesismailaa, yms. astaloa. Sopii kaikkien sukupuolien iskemiseen! 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten miehille edes puhutaan?"

Haluan että nainen jonka ikä ja BMI ovat kummatkin alle 20 lähestyy minua minihameessa, varpinsa paljastavissa jalkineissa, koipireitensä paljaina, vaaleassa sheer paidassa, katsoen lempeästi minua syvälle silmiini, ja sanoo "sie saat tehä miulle ihan mitä sie haluat".

Vierailija
64/64 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guru tietää, muttei lisenssiingelmien seurauksena lapsellisena halua valistaa. Nyyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi