Miten isketään mies?
Tarvitsen miehen. Miehet eivät lähesty, joten kertokaapa nyt miehet miten haluatte naisen teitä lähestyvän.
En ole missään deittiapeissa. En halua että profiilini leviää työkavereiden naurettavaksi. Työpaikalla olen niin väsynyt ja hikinen että ketään ei varmasti kiinnosta. Lisäksi töissä jatkuvasti vitsaillaan pikkutuhmia, kukaan ei tajua vaikka kuinka flirttailisin koska miehet vitsailevat keskenäänkin jatkuvasti.
Paras mahdollisuuteni lienee esim. terassilla tai jossain keikalla. Miten miehille edes puhutaan?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi olla noin tyhmä?
Hienoa että kontribuoit keskusteluun syvälliset ajatuksesi.
M51
No luulisi jokaisen nyt tietävän, miten mieheltä saa huomiota. Mutta näyttää se joillekin olevan aika vaikea asia.
Puhu miehelle kuten toivoisit hänen puhuvan sinulle, vaikka tyyliin:
'Hei, minua kiinnostaisi tutustua sinuun.'
Mikäli tiedät jotain miehen harrastuksista, niin se on kaikkein helpoin tapa.
Jos se siis on vaikka joku kotiteatterihaarrastaja, niin kysyt siltä, että osaisitko neuvoa sua, kun pitäisi saada telkkuun vähän parempi ääni, mutta kun se ei saisi maksaa paljoa.
Sitten kuuntelet näyttäen kiinnostuneelta pari tuntia, kun se selittää kaikkea ihan ufoa. Pari kertaa voit väliin huokailla, että miten sinä voitkin tietää tuonkin ja että ei ole totta, vaikuttaako se todella noin paljon.
Jossain vaiheessa voit kysyä, että voisko se esitellä laitteistoaan.
Sitten pitää enää jossain vaiheessa vihjata, että sua voisi kiinnostaa paneminenkin.
Miehet rehentelee, mutta eivät kuitenkaan itsekään rohkene mitään.
Jos nainen ei itse keksi miten sitä huomiota saisi, niin sietää elää sinkkuna. Ei kukaan tommosta tumpeloa halua.
Yritäpä vain iskeä. Teen ahdisteluilmoituksen kuten naisetkin vastaavassa tilanteessa. Tasa-arvon nimissä.
jos menet juttelemaan, niin kun sanot moi, ennen kun mies vastaa siihen, teet selväksi ettet aio syyttää ahdistelusta tai stalkkauksesta, siis ihan vaan jos mies vastaa "moi".
Suunnilleen kaikki kerrat kun naiset ovat olleet aktiivisia olen kokenut asian positiivisesti, sitä olisi kiva olla enemmänkin. Lähinnä jos joku joka on täysin eri kaliiberia se on voinut olla kiusallista, siis jos se iskijä on paljon rumempi ja lihavampi kuin minä.
Naisena ei kannata ainakaan mitään iskurepliikkejä yrittää.
Koska naisten ei koskaan tarvitse yrittää iskeä miehiä, eikä siten ymmärtää miehiä, niin naisten iskuyritykset ovat useimmiten aika korneja.
Sen sijaan naisen kannattaa luoda miehille mahdollisuuksia lähestyä ja olla mahdollisimman lähestyttävä kohde . Näistä onkin tässä ketjussa jo ihan riittävästi vinkkejä.
Pyydät jonkun tekosyyn varjolla puhelinnumeron, soitat hänelle ja aloitat: käytkö usein täällä ? -kyllä se siittä lähtee jos on lähteäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi katse ja hymy. Mikäli tuolla saa huomion mene miehen luokse juttelemaan kuin normaalille ihmiselle. Ei tarvitse olla mitään ihmeellisiä iskulauseita. Jos olet yksin liikenteessä niin kysy voitko istua seuraan. Juttelun aikana katso usein miestä silmiin ja kuuntele häntä ja kysele miehestä / hänen elämästään. Ole läsnä. Kerro välistä myös itsestäsi ja esim. siitä kuinka kiva on löytää mukavaa juttuseuraa.
Eiköhän se siitä lähde.
Yök, tosi kiusallista jos joku haluaa istua pöytään baarissa. Siinä on sitten pakko vääntää juttua jonkun aikaa vaikkei yhtään kemiat pelaisi. Mieluummin juttelua jossain baaritiskillä josta voi liueta pois jos tuntuu siltä.
Olen nainen ja tasan yhden kerran olen koittanut pokata miestä. Tulin siihen tulokseen ettei ole mun juttu. Kyllä ne miehet tulee itse iskemään jos tarpeeksi kiinnostaa. Jos ei tule niin en ole tarpeeksi kiinnostava joten en tee aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tasan yhden kerran olen koittanut pokata miestä. Tulin siihen tulokseen ettei ole mun juttu. Kyllä ne miehet tulee itse iskemään jos tarpeeksi kiinnostaa. Jos ei tule niin en ole tarpeeksi kiinnostava joten en tee aloitetta.
Tämä hyvin kuvaa naisten elämää. Koska naisten ei tarvitse ymmärtää miehiä, naiset eivät myöskään osaa itse aktiivisesti lähestyä miehiä.
Senkin tuo osoittaa, että naiset eivät osaa käsitellä (miehen) torjuntaa ollenkaan, koska se on niin harvinaista. Miestenhän on pakko opetella ja ottaa siitä opiksi aika nopeasti, jos aikoo saada jotain aikaan.
Aika helppoa sen pitäisi naiselle olla. Tänäänkin kaupan kassajonossa mukavan tuntuinen, hoikka ja ihan katseenkestävä 5-kymppinen nainen alkoi juttelemaan kanssani. Hymyilimme toisillemme, heitimme muutaman kommentin puolin ja toisin, pakkasimme ostoksemme ja lähdimme tahoillemme. Jos tuo nainen olisi kysynyt, että lähdetkö tuohon viereiseen kahvilaan kahville, niin ilman muuta olisin lähtenyt.
M51Espoo
Näin miehenä sanoisin, että paras tapa olisi ottaa kullista kiinni ja alkaa panemaan. Tai sitten ehdottaa suusanallisesti panemista suoraan.
Itse en mistään vihjailuista tms. perusta, kun ei niistä koskaan voi tietää mitä kieroilua on taustalla.
Kohdista katse, hymyile ja iske vaikka silmää. Kyllä se tulee juttusille jos on kiinnostunut.