Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijon viedä perhepäivähoitajalle... olenko hullu?

Vierailija
24.01.2007 |

Siis tarkoitukseni on viedä kaksivuotiaani tuttuun perhepäivähoitokotiin. Lapset päästetään siellä aina yksitellen ulos sillä aikaa kun hoitaja pukee muita sisällä. Vieressä menee maantie (kova vauhti autoilla), johon on matkaa ehkä 20 metriä. Toisessa suunnassa n. 50 metrin päässä on välillä melko vuolaasti virtaava oja. Kumpaankaan suuntaan ei ole aitaa. Perhepäivähoitaja kuljettelee lapsia hoitopäivän aikana pakun takaosassa, ilman turvavöitä.

Mutta muuten hoitopaikka on aivan ihana! On eläimiä, satuiluja, seikkailuja, hengellisiä arvoja joita arvostan. Aijon ottaa riskin koska tämä elämä ei ole kaikki. Jos jotain sattuu, se on Jumalan tahto. Ja taivaaseenhan lapseni kuuluukin, sitä varten olen hänet synnyttänyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on siis kumminkin yksityistalosta.

ap

Vierailija
2/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä turvallisuus on ykkösasia ja kaikki muu tulee sen jälkeen. en antais ikinä lastani hoitoon kyseiselle hoitajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nähnyt kun olen siellä käynyt päiväsaikaan. Ja nämä asiat tosiaan mietityttävät. Mutta kuitenkin loppujen lopuksi vaakakupissa painaa enemmän se että lapseni saa sellaista kasvatusta minkä minä voin hyväksyä. Kuka tahansa tavis pph ei kuitenkaan siihen yllä.

Kyseessä on itse asiassa ryhmäperhepäivähoitokoti, eli paikalla on kaksi hoitajaa, mutta tuttuni hoitaa todella paljon omia bisneksiään päivän aikana, pitää kokouksia, tapaa ihmisiä, hoitaa maatilansa eläimiä, laittaa ruokaa... Ulkoilua vahtii käytännössä vain yksi hoitaja. Lisäksi hän käy paljon päiväkodeissa ja kerhoissa pitämässä laulu- ja leikkihetkiä ja silloin kaikki 8 hoitolasta laitetaan tosiaan mukaan sinne pakun tavaratilan reunapenkeille, missä ei ole vöitä. Eli kun kunnassakin tilanne hyväksytään niin mikä minä olen siihen puuttumaan?

ap

Vierailija
4/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitojen rakentamista.... nyt varmasti ajatus menisi läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi