Miten te aiotte kesällä pukeutua??
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-paita ja farkut. Kun +18 astetta ylittyy lakkaan tarvitsemasta kenkiäkin. Paljain jaloin joka paikkaan niin kuin paraskin kylähullu. Rento meno.
Ihanaa, kun voisi kulkea paljasjaloin, vihaan kenkiä. Täällä kaupungissa en vain kehtaa.
Sama! Kerran kokeilin kävellä paljain jaloin kaupungissa ja ahdistuin, kun joku mies kommentoi kaverilleen minua, että vihaa tuollaisia luonnonlapsia esittäviä. Mä vain inhoan kenkiä enkä esittänyt mitään. :/
Sitten kun on astunut paljain jaloin jonkun huumeneulan päälle, voi kysyä itseltään, että oliko worthia? Sitä sen arvoista.
No asfaltti tulee myös liian kuumaksi, mutta voisi yrittää speakata suomea.
No, ihan sään ja muiden tilanteiden mukaan pukeudun. Jokainen ahdistukoon ja taaplatkoon tyylillään, kaikki maamme neljä vuodenaikaa. Minua ei kiinnosta muiden pukeutuminen, pääasia on oma hyvä olo.
Paljastavaan ja antoisaan stringimekkoon!
Vesiraja minimekko iĺman stringejä, tuuletan paikat!
Lyhyisiin shortseihin ja napatoppiin! Haluun miehilt huomiooh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-paita ja farkut. Kun +18 astetta ylittyy lakkaan tarvitsemasta kenkiäkin. Paljain jaloin joka paikkaan niin kuin paraskin kylähullu. Rento meno.
Ihanaa, kun voisi kulkea paljasjaloin, vihaan kenkiä. Täällä kaupungissa en vain kehtaa.
Sama! Kerran kokeilin kävellä paljain jaloin kaupungissa ja ahdistuin, kun joku mies kommentoi kaverilleen minua, että vihaa tuollaisia luonnonlapsia esittäviä. Mä vain inhoan kenkiä enkä esittänyt mitään. :/
Harmillista. :/ Itsehän olen kävellyt erään isomman tavaratalonkin tiloissa jalkapohjat paljaina, mutta myönnän että itsellänikin meni 27-vuotiaaksi saakka ennen kuin pokka riitti siihen. Ja itseäni suojelee suunsoittajilta jokseenkin isohko kokoni. Ihmiset ovat kovin veemäisiä.
Sanoisin silti että ota ne kengät ja sukat kumminkin pois niin halutessasi. Paljasjalkaisuus on lopulta varsin kivaa ja minua itseäni on kaduttanut, että odotin niinkin kauas kuin parikymppiseksi ennen kuin kunnolla aloitin. Selkä ja polvet ovat kiittäneet sen jälkeen kun aloitin ja haiseva sieni-infektiokin lähti kynsistä. Jos et heti uskalla yleisillä paikoilla, etsi kaikki mahdolliset yksityiset paikat missä uskallat. Se on kaikki OK kunhan opettelet väistämään nistien HIV-neulat ja rikkinäiset pullot. Vinkki: yleiset pururadat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on astunut paljain jaloin jonkun huumeneulan päälle, voi kysyä itseltään, että oliko worthia? Sitä sen arvoista.
Juju piilee siinä, ettet asto niiden päälle, nuija.
(Jäykkäkouristusrokote kannattaa muuten pitää voimassa.)
Kerroksiin ja tarvittaessa lämpöliiviin tai pilkkihaalariin. Kesä menee Jäämeren rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyisiin shortseihin ja napatoppiin! Haluun miehilt huomiooh
Ok, Pertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti asuni on maastopuku.
Maihinnousukengät ovat oikeasti hyvä keksiintö.
Mistä tämä nimi tulee?
Tuubitoppi ja stringit että saisin huomiota.
Ihan säiden mukaan ajattelin pukeutua. Että helteellä hellemekkoon ja viileämmällä farkkuihin..
Vierailija kirjoitti:
Yli kymmenen vuotta vanhoihin pieruverkkareihin, kulahtaneeseen t-paitaan ja ränsistyneisiin lenkkareihin.
hyvä hyvä tollasii junttei kierrän naisena kaukaa.
Mekkoihin!
Koko tarven (6kk) turaamisen jälkeen lopultakin ihanat mekot otettu säilöstä. Vielä kun lämpenisi sen verran ettei tarvitse takkia tai villatakkia
farkut nahkavyöllä ja musta toppi
En pukeudu juuri olleenkaan, Pienet shortsit ja ilman paitaa mennään
Pistän pyllybikinit. Karvat tursuaa.