Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te aiotte kesällä pukeutua??

Vierailija
01.05.2024 |

Jotenkin ahdistaa jo

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-paita ja farkut. Kun +18 astetta ylittyy lakkaan tarvitsemasta kenkiäkin. Paljain jaloin joka paikkaan niin kuin paraskin kylähullu. Rento meno. 

Ihanaa, kun voisi kulkea paljasjaloin, vihaan kenkiä. Täällä kaupungissa en vain kehtaa. 

Sama! Kerran kokeilin kävellä paljain jaloin kaupungissa ja ahdistuin, kun joku mies kommentoi kaverilleen minua, että vihaa tuollaisia luonnonlapsia esittäviä. Mä vain inhoan kenkiä enkä esittänyt mitään. :/

Sitten kun on astunut paljain jaloin jonkun huumeneulan päälle, voi kysyä itseltään, että oliko worthia? Sitä sen arvoista. 

Vierailija
42/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-paita ja farkut. Kun +18 astetta ylittyy lakkaan tarvitsemasta kenkiäkin. Paljain jaloin joka paikkaan niin kuin paraskin kylähullu. Rento meno. 

Ihanaa, kun voisi kulkea paljasjaloin, vihaan kenkiä. Täällä kaupungissa en vain kehtaa. 

Sama! Kerran kokeilin kävellä paljain jaloin kaupungissa ja ahdistuin, kun joku mies kommentoi kaverilleen minua, että vihaa tuollaisia luonnonlapsia esittäviä. Mä vain inhoan kenkiä enkä esittänyt mitään. :/

Sitten kun on astunut paljain jaloin jonkun huumeneulan päälle, voi kysyä itseltään, että oliko worthia? Sitä sen arvoista. 

No asfaltti tulee myös liian kuumaksi, mutta voisi yrittää speakata suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin kaapuun:)

Vierailija
44/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan sään ja muiden tilanteiden mukaan pukeudun. Jokainen ahdistukoon ja taaplatkoon tyylillään, kaikki maamme neljä vuodenaikaa. Minua ei kiinnosta muiden pukeutuminen, pääasia on oma hyvä olo.

Vierailija
45/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ilmoista.

Vierailija
46/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastavaan ja antoisaan stringimekkoon!

Vierailija
47/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiraja minimekko iĺman stringejä, tuuletan paikat!

Vierailija
48/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyisiin shortseihin ja napatoppiin! Haluun miehilt huomiooh

Vierailija
49/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista. :/ Itsehän olen kävellyt erään isomman tavaratalonkin tiloissa jalkapohjat paljaina, mutta myönnän että itsellänikin meni 27-vuotiaaksi saakka ennen kuin pokka riitti siihen. Ja itseäni suojelee suunsoittajilta jokseenkin isohko kokoni. Ihmiset ovat kovin veemäisiä.

Sanoisin silti että ota ne kengät ja sukat kumminkin pois niin halutessasi. Paljasjalkaisuus on lopulta varsin kivaa ja minua itseäni on kaduttanut, että odotin niinkin kauas kuin parikymppiseksi ennen kuin kunnolla aloitin. Selkä ja polvet ovat kiittäneet sen jälkeen kun aloitin ja haiseva sieni-infektiokin lähti kynsistä. Jos et heti uskalla yleisillä paikoilla, etsi kaikki mahdolliset yksityiset paikat missä uskallat. Se on kaikki OK kunhan opettelet väistämään nistien HIV-neulat ja rikkinäiset pullot. Vinkki: yleiset pururadat. 

Vierailija
50/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juju piilee siinä, ettet asto niiden päälle, nuija. 

(Jäykkäkouristusrokote kannattaa muuten pitää voimassa.)

Vierailija
51/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroksiin ja tarvittaessa lämpöliiviin tai pilkkihaalariin. Kesä menee Jäämeren rannoilla.

Vierailija
52/83 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyisiin shortseihin ja napatoppiin! Haluun miehilt huomiooh

Ok, Pertti.

Vierailija
53/83 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti asuni on maastopuku.

Maihinnousukengät ovat oikeasti hyvä keksiintö.

Mistä tämä nimi tulee?

Vierailija
54/83 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubitoppi ja stringit että saisin huomiota.

Vierailija
55/83 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan säiden mukaan ajattelin pukeutua. Että helteellä hellemekkoon ja viileämmällä farkkuihin..

Vierailija
56/83 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta vanhoihin pieruverkkareihin, kulahtaneeseen t-paitaan ja ränsistyneisiin lenkkareihin.

hyvä hyvä tollasii junttei kierrän naisena kaukaa.

Vierailija
57/83 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoihin! 

Koko tarven (6kk) turaamisen jälkeen lopultakin ihanat mekot otettu säilöstä. Vielä kun lämpenisi sen verran ettei tarvitse takkia tai villatakkia

Vierailija
58/83 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut nahkavyöllä ja musta toppi

Vierailija
59/83 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu juuri olleenkaan,  Pienet shortsit ja ilman paitaa mennään

Vierailija
60/83 |