Yle: Hermostuneen oloiset miehet yrittäneet iskeä naisia Helsingissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010396265.html
Milloin miehet oppivat, ei ketään kiinnosta änkyttävä ruma ukko joka tulee jauhamaan jotain ulkoa opeteltua PUA-tuubaa.
Junanne meni, käyttäkää elämä työn, harrastusten tms. parissa.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Ai luoja
Oh Lord.
No niin neidit ja rouvat: kuka järjestää meille naisille koulutuksen, jolla opimme pitämään naaman peruslukemilla kun hermostunut pickupartist-kurssilainen tulee sönköttämään meille kadulla ja yrittää uida rintaliiveihin?
Mä ottaisin muutenkin niitä ohjeita vastaan joltain ihan tavalliselta naiselta, joka kertoisi, miten hän toivoisi, että häntä lähestytään, kuin joltain "kaikkien pelimiesten alfa faijalta", joka varmasti alistaa naisia, eikä hyväksy kieltävää vastausta ja muuta. t suomalainen mies
Oletko nähnyt leffan Casanovasta? Siinä lopussa Casanova paljasti salaisuutensa. Hän sanoi kysyvänsä aina naiselta, että mitä mie
Yllättävän pitkälle pääse jos sillä, että ymmärtää naisen olevan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olinkin itse tuolla kurssilla. Ihan hyvä kurssi oli. Nyt minullakin on tässä vieressä nuori, kivan näköinen nainen. Voitte kysyä häneltä mitä haluatte.
-mies, 38v.
No mitäs sun tyttärelle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin ovat yrittäneet jotain. Parempi kai sekin on että yrittää kehittää itseään ja yrittää edes vaikka saisikin pakit kuin istuu vauva.fissä haukkumassa naisia. Kurjaa jos rahat ovat menneet hukkaan. Aika monelle naiselle riittää se että on oma itsensä,suht normaali muutoin, kohtelee hyvin ja on toisesta aidosti kiinnostunut, ei siinä kursseja tarvita. Silloin jos ei riitä niin nainen on väärä alunperinkin.
Ei tuollaiseen valmennuspelleilyyn mukaan lähteminen ole mitään itsensä kehittämistä. Voisi melkein tulkita niin, että jos tuollaiseen lähtee, niin syy on juuri siinä ettei löydy halua tai keinoja kehittää itseään.
Enemmän se kehittää kuin kotona istuminen. Jos kurssi on perseestä niin sillehän ei voi mitään. Varmaan moni kuitenkin uskoo että sieltä voisi löytyä oikeita vinkkejäkin. Ja siksihän kursseille mennään kun ei sitä osaamista ole ennestään. Täälläkin nollataan päivästä toiseen että ihmiset ei saa mitään aikaiseksi ja sitten kun joku yrittää niin nauretaan. Eli mitä näiden ihmisten pitäisi teidän mielestä sitten tehdä jos eivät halua katkeroitua joksikin ikisinkuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet vain yrittää löytää kumppanin ja täällä heitä vain solvataan. Surkea paikka tämä maailma...
Mikseivät he liity vaikka Vasemmistoliiton jäseniksi? Suomen suurien kaupunkien nuoret naiset ovat joko vasemmistolaisia, vihreitä tai demareita. Miehistä vahvistusta puuttuu etenkin vasemmistoliittolaisten riveistä. Puolueilla on vaikka minkälaisia tapahtumia keskenään. Edullinen tapa tutustua uusiin ihmisiin.
Li Andersson meni kimppaan ja lisääntyi ex-jääkiekkoilijan kanssa, joten en usko, että vasemmistoliitosta tai vihreistä löytyy apua ujon nörttipojan naisongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä juttelen monessa paikassa aina hiljaisemman ujon jne miehen kanssa niitä näitä. Mies on onnellinen kun joku huomioi. Muutkin naiset heti miehen kimpussa kun näkevät kauniin naisen juttelevan. Luulevat tietty mitä jne.
Useimmat naiset ovat sysirumia ilman ehostusta merkkivaatteita tekorintoineen jne. Luonnollisuus kunniaan.
Ok, et vain ole ihan uskottava. Haukut myös toisia naisia niin taidat olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä YLE on saanut tietonsa hermostuneenoloisista miehistä? Ettei nyt vaan taas yhden toimittajan kaveri ole kertonut, että joku mies moikkasi kadulla, mitähän se halusi.
Lähestyminen tuolla tavoin vuonna 2024 ja koronaviruksen jälkeen on aika passé. Mene deittiäppiin jossa toinen osapuoli osoittaa jos haluaa sinulle jutella. Jos ei halua niin ei tule sitä tykkäystäkään.
Livenä tuo menee häirinnän puolelle kun toinen osapuoli ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa tai tykkäämistä ja menet mölisemään tälle jotain iskureploja.
Jostain syystä suuri osa naisista kuitenkin valauttaa pöksyt lattialle juurikin niille kaikista röyhkeimmille suunsoittajille, jos on edes etäisesti siedettävän näköinen.
Jatkuvasti naiset kuorossa laulaa kuinka ne haluaa jonkun herttaisen trubaduurin hurmaamaan itsensä ja seuraavassa käänteessä on sakset auki jollekin törkyturpaiselle tapajuopolle.
Apua! Miten joku voi maksaa tonneja tuollaisesta kurssista!?
Christiiina kirjoitti:
Apua! Miten joku voi maksaa tonneja tuollaisesta kurssista!?
Miehet eivät ymmärrä naisia ja naiset eivät alkuunkaan ymmärrä miltä miehen seksuaalinen turhautuminen tuntuu.
Sen takia tuollaisista pötykursseista maksetaan tuhansia, OnlyFans on olemassa, ja ylipäätään kaikki pokesivustot.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut maksaa 5000€ ja nyt vain naisia pokaamaan.
Vielä helpommaksi menee jos tarjoat omaa somea, nickiä yms, naiselle. Hänen ei tarvitse siinä hetkessä päättää haluaako antaa omia yhteystietoja sinulle vaan voi ottaa yhteyttä myöhemmin.
Siis onko tää ihan oikea uutinen 😳😳😳
Vierailija kirjoitti:
5 tonnia kurssista? Eli suunnattu hyvätuloisille mutta sosiaalisesti taidottomille insinörteille.
Tajuavatkohan laskea, että tuolla hinnalla panisi jossain kaukoidässä parisataa kertaa pariasataa eri naista.
Sen sijaan antavat rahansa huijarimiehelle, saavat suominaisilta edelleen 0 kertaa pesää ja joutuvat lehdissä naurunalaiseksi.
Tälle jo 42 tykkäystä?
Ehkä se ujo nörtti haluaa naisen, joka on hänestä kiinnostunut, eikä halua ostaa seksiä orjuutetulta seksityöläiseltä, jonka kiinnostuksen tietää näytellyksi.
Minä en ainakaan tunne mitään vetoa prostituoituihin, koko asetelma etoo.
T: ujo, sosiaalisesti kömpelö nörttimies
P.S. Olen naimisissa, joten sen puolesta asia on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä YLE on saanut tietonsa hermostuneenoloisista miehistä? Ettei nyt vaan taas yhden toimittajan kaveri ole kertonut, että joku mies moikkasi kadulla, mitähän se halusi.
Lähestyminen tuolla tavoin vuonna 2024 ja koronaviruksen jälkeen on aika passé. Mene deittiäppiin jossa toinen osapuoli osoittaa jos haluaa sinulle jutella. Jos ei halua niin ei tule sitä tykkäystäkään.
Livenä tuo menee häirinnän puolelle kun toinen osapuoli ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa tai tykkäämistä ja menet mölisemään tälle jotain iskureploja.
Jostain syystä suuri osa naisista kuitenkin valauttaa pöksyt lattialle juurikin niille kaikista röyhkeimmille suunsoittajille, jos on edes etäisesti siedettävän näköinen.
Jatkuvasti naiset kuorossa laulaa kuinka ne hal
No hei, jos se on kerran noin niin senkus opettelet olemaan se kamala törkyturpa ja katsot, miten naisia lakeaa jalkoihin kuin viljaa ja otat parhaat päältä :)
Olin joskus kateellinen naistennaurattajille.
En enää.
Tyhjäpäisellä hölinällä hurmataan tyhjäpäisiä kaakattajia.
T: nörttimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Ai luoja
Oh Lord.
No niin neidit ja rouvat: kuka järjestää meille naisille koulutuksen, jolla opimme pitämään naaman peruslukemilla kun hermostunut pickupartist-kurssilainen tulee sönköttämään meille kadulla ja yrittää uida rintaliiveihin?
Mä ottaisin muutenkin niitä ohjeita vastaan joltain ihan tavalliselta naiselta, joka kertoisi, miten hän toivoisi, että häntä lähestytään, kuin joltain "kaikkien pelimiesten alfa faijalta", joka varmasti alistaa naisia, eikä hyväksy kieltävää vastausta ja muuta. t suomalainen mies
Oletko nähnyt leffan Casanovasta? Siinä lopussa Casanova paljasti salaisuutensa. HJösses tuo on se absoluuttinen minimi, joka ei todellakaan riitä. Jos riittäisi niin aika moni hyvä tyyppi olisi jo löytänyt naisen.
Numero 104: keinoja kehittää itseään on monia, mutta jotta naiset alkaisivat kiinnostua miehestä, niin terve itsetunto ja normaalit vuorovaikutustaidot ovat ehdoton edellytys. Ja nämä ovat puutteelliset monilla ketkä elävät incel-elämää. Täytyy vaan pitää silmät ja korvat auki ja tutkia mikä omassa käytöksessä on erilaista verrattuna muihin ja pyrkiä tavoitteellisesti kohti muutosta.
Suosittelen kertakaikkisesti miehistymään. Ruokavaliosi päätät itse, samoin liikunnan määrän. Hampaat, trimmattu tukka/parta. Siivoatko kotona, miten pukeudut. Mikä asema työelämässä ja kuinka pyrit etenemään tai kehittymään siellä. Harrastatko tavoitteellisesti. Oletko miettinyt miten voisit vaurastua edes vähän.
Siinä nyt alkuun jo pieni työmaa. Ja jos geneettinen ulkonäkö on suht normaali, niin muutos on täysin tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, jos se on kerran noin niin senkus opettelet olemaan se kamala törkyturpa ja katsot, miten naisia lakeaa jalkoihin kuin viljaa ja otat parhaat päältä :)
Miksi? Ja enemmän mä kritisoin sitä mitä naiset sanoo kuin sitä mitä ne tekee.
Ihan saatte vapaasti hyppiä sinne tai tänne, mutta älkää jaaritelko niitä latteuksia herkistä miehistä yms, kun pääsääntöisesti heille on tarjolla vain meikin tuhrima paita, kun olette itkemässä, kun taas joku oli tällainen tai tuollainen, mutta kun sillä oli moottoripyörä, tai jotain muuta stereotyyppistä "kovisten" rekvisiittaa, mitä kovasti moititaan, mutta kuitenkin kerta toisensa jälkeen ne niin monilla vetää jalat veteliksi.
Vierailija kirjoitti:
Numero 104: keinoja kehittää itseään on monia, mutta jotta naiset alkaisivat kiinnostua miehestä, niin terve itsetunto ja normaalit vuorovaikutustaidot ovat ehdoton edellytys. Ja nämä ovat puutteelliset monilla ketkä elävät incel-elämää. Täytyy vaan pitää silmät ja korvat auki ja tutkia mikä omassa käytöksessä on erilaista verrattuna muihin ja pyrkiä tavoitteellisesti kohti muutosta.
Suosittelen kertakaikkisesti miehistymään. Ruokavaliosi päätät itse, samoin liikunnan määrän. Hampaat, trimmattu tukka/parta. Siivoatko kotona, miten pukeudut. Mikä asema työelämässä ja kuinka pyrit etenemään tai kehittymään siellä. Harrastatko tavoitteellisesti. Oletko miettinyt miten voisit vaurastua edes vähän.
Siinä nyt alkuun jo pieni työmaa. Ja jos geneettinen ulkonäkö on suht normaali, niin muutos on täysin tehtävissä.
Älä yleistä. Mulle riittää ainakin että kyseessä on mies jolla on hyvä sydän,arvostaa minua, on luotettava ja haluaa sitoutua. Ei vois vähempää kiinnostaa onko trimmattu, uralla nouseva, liikunnan määrä tai harrastukset. Aika ulkokultaisia ohjeita sulla, en maksaisi kyllä sunkaan kursseista jos olisin mies.
118: älä itse yleistä. Valitettavan monella naisenpuutteesta kärsivällä on huono ruokavalio ja liian vähän liikuntaa. Ylipainoa tai alipainoa. Myös ulkonäkö pukeutumista ja risupartaa tai rasvaista tukkaa myöten voi kaivata hiomista. Kun panostaa näihin asioihin, niin jo sillä viestii muille että on balanssissa itsensä kanssa. Hyvin harvan naisen miesihanne on ressukka jolla on hyvä sydän.
Vierailija kirjoitti:
118: älä itse yleistä. Valitettavan monella naisenpuutteesta kärsivällä on huono ruokavalio ja liian vähän liikuntaa. Ylipainoa tai alipainoa. Myös ulkonäkö pukeutumista ja risupartaa tai rasvaista tukkaa myöten voi kaivata hiomista. Kun panostaa näihin asioihin, niin jo sillä viestii muille että on balanssissa itsensä kanssa. Hyvin harvan naisen miesihanne on ressukka jolla on hyvä sydän.
Kuinkas monta mahdat itse tuntea sitten. Itse tunnen ihan siistejä ja kivoja miehiä sinkkumarkkinoilla joilla ei vaan käy flaksi kun ovat ujoja eivätkä osaa lähestyä naisia.
Ja huom olen minäkin ujo sinkku nuori mies, mut toi on vaan typerää touhua mennä toitottamaan valmiiksi opetettua mantraa naisille ja vielä jossain julkisella paikalla, se voi olla naisesta jopa vähän ahdistavaa. Olettaisin?