Kuinka useasti
käyt juot alkoholia ja käyt baarissa/viettämässä iltaa??
Lapsien määrä ja ikä?
Kommentit (31)
ei käydä. Joskus voidaan tosin kotona ottaa siiderin tai pari.
Haluaisin käydä joka toinen viikko, mutta liitto ei kestä sitä.
1- ja 2-vuotiaat. Mies jää lasten kanssa kotiin, kun käyn ystäväni kanssa iltaa viettämässä. Kerran kuukaudessa, mutta miksi tunnen siitäkin kauheita omantunnon tuskia? TUntuu siltä, kun olen äiti, niin en saisi yhtään laskea vapaalle??:((
Kunhan saan tämän pikkunaperon sisältäni, niin alkoholia otan SIVISTYNEESTI lähes joka päivä ja bilettämässä käyn kerran viikossa ainakin.
lapset 5½v, 3v, 1v ja la 06/07.
Vierailija:
käyt juot alkoholia ja käyt baarissa/viettämässä iltaa??
Lapsien määrä ja ikä?
Kaksi pientä lasta. Olen isä, yli 30v. Ei tee baariin mieli, aika aikaansa kutakin.
Baarissa en käy ikinä. Joskus käyn ystävien kanssa ravintolassa syömässä ja silloin juon viiniä ruoan kanssa. Kerran- pari vuodessa vietämme myös mökkiviikonloppuja, silloin tulee otettua (ehkä, ei välttämättä silloinkaan) reippaammin siideriä yms.
Kotona juon viikonloppuisin viiniä ruoan kanssa ja saunassa siiderin.
Jos sulla, 4 oikeasti menee noin, niin kyllä kohta sossut puuttuu asiaan!!!
Lapset eivät ole koskaan minua humalassa nähnyt. Lapsilla on myös isä ja hyvin läheiset isovanhemmat jotka asuvat lähellä.
Itseasiassa ystäväpiiriin kuuluu 3 sossutätiä, 2 heistä elää samalla tavoin :D
Mihin tässä pitäis puuttua?
Vierailija:
Jos sulla, 4 oikeasti menee noin, niin kyllä kohta sossut puuttuu asiaan!!!
Siis, jos on lapsia jne.. Hyväksyttekö, jos tulee kausia, että käy joka vkl. mutta normaalisti käy vain kerran kuukaudessa??
Kiitos:)
-ap
Alkoholia en käytä koskaan. Ravintolassa/ baarissa/ miehen työpaikan tilaisuuksissa käyn ehkä 3krt/vuodessa. Yleensä hän saa mennä niihin yksin, kun minua ei huvita. Lapsia on kolme ja ikää 33.