Syitä miksi haluat etukäteen tietää vauvasi sukupuolen?
Kommentit (4)
odottamani vauva on tyttö. Olen ajatellut vauvaa tyttönä ja nimittänyt tytöksi. Mieheni on kuitenkin vahvasti pojan kannalla. Tämä mieheni mielipide sai minutkin epäröimään. Halusin tietää sukupuolen ennen synnytystä, että ehtisin tottua ajatukseen, jos tulokas onkin poika. Minulle ei itselleni tullut edes mieleen, että vauva voisi olla poika.
Meillä on jo sekä tyttö, että poika, eli sikäli sukupuolella ei ole merkitystä. Olen vain itse niin varma siitä, että vauva on tyttö, että " järkyttyisin" , jos synnyttäisinkin pojan.
haluan tytön, mutta jos se kuitenkin on poika, ehdin valmentaa itseni henkisesti kestämään se pettymys....
Aina salaa toivon että tulokas olisikin eri sukupuolta mitä ultrassa on veikattu (siis kun joku puhuu tytöstä tai pojasta).
Itse vakuuttelin alusta asti että vauva on poika vaikka salaa kovin toivoin tyttöä. Koitin siis jo etukäteen varautua poikaan ettei sitten tuu " shokkina" synnytyksessä. No, tyttöhän sieltä tuli.... =o)
Olikin oikea valinta! Kolmen kuukauden koliikki piti huolen siitä, että ei tulleet shoppailut mieleen pitkään aikaan. Oli onneksi vaatteita odottamassa kaapissa. Hyvä, että jaksettiin edes pestä niitä.