Biden on kuin Kekkonen
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/44ef000b-0f77-4c81-8946-ab6f2594e8ad
Avustajat saattelevat kompuroivan presidentin kaikkialle.
Kommentit (8)
Paitsi että Biden ei ole dementikko. Trump taas on.
Oli valtava virhe demokraateilta ottaa Biden ehdokkaaksi. Ja syynä se, että on perinne, että istuva pressa saa pyrkiä ehdokkaaksi, jos itse haluaa.
Nyt luultavasti Trump voittaa, ja USA menee viemäristä alas, ja muuta ei olisi tarvittu, kuin demokraateilta kuka tahansa nuorempi ehdokas. Ihan kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Biden ei ole dementikko. Trump taas on.
Samoin Putler. Lisäksi Putler on vielä jonkunsortin pienelle miehelle pienuutensa vuoksi tulleen traumaattisen psykoosin kourissa.
Vierailija kirjoitti:
Oli valtava virhe demokraateilta ottaa Biden ehdokkaaksi. Ja syynä se, että on perinne, että istuva pressa saa pyrkiä ehdokkaaksi, jos itse haluaa.
Nyt luultavasti Trump voittaa, ja USA menee viemäristä alas, ja muuta ei olisi tarvittu, kuin demokraateilta kuka tahansa nuorempi ehdokas. Ihan kuka tahansa.
Minä en ymmärrä tuota valtiota kyllä lainkaan. Se maa jos mikä on täynnä sellaisia karismaattisia nuorempiakin miehiä joista tulisi loistavia presidenttejä mutta aina se pitää olla silti joku vanha käppänä.
Petroskoissakin tänään vappupuheita vai sallitaanko niitä enää diktatuurissanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuota valtiota kyllä lainkaan. Se maa jos mikä on täynnä sellaisia karismaattisia nuorempiakin miehiä joista tulisi loistavia presidenttejä mutta aina se pitää olla silti joku vanha käppänä.
kun se karismaattisuus ei vaan riitä, on oltava näkenystä ja kokemustakin
Vierailija kirjoitti:
Ei sille oikein voi mitään jos istuva presidentti haluaisi toisenkin kauden.
Leonid Breznew oli samanlainen dementikko loppuvuosinaan.