Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biden on kuin Kekkonen

Vierailija
01.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/44ef000b-0f77-4c81-8946-ab6f2594e8ad

Avustajat saattelevat kompuroivan presidentin kaikkialle. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonid Breznew oli samanlainen dementikko loppuvuosinaan.

Vierailija
2/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että Biden ei ole dementikko. Trump taas on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli valtava virhe demokraateilta ottaa Biden ehdokkaaksi. Ja syynä se, että on perinne, että istuva pressa saa pyrkiä ehdokkaaksi, jos itse haluaa.

Nyt luultavasti Trump voittaa, ja USA menee viemäristä alas, ja muuta ei olisi tarvittu, kuin demokraateilta kuka tahansa nuorempi ehdokas. Ihan kuka tahansa.

Vierailija
4/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että Biden ei ole dementikko. Trump taas on.

Samoin Putler. Lisäksi Putler on vielä jonkunsortin pienelle miehelle pienuutensa vuoksi tulleen traumaattisen psykoosin kourissa.

Vierailija
5/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli valtava virhe demokraateilta ottaa Biden ehdokkaaksi. Ja syynä se, että on perinne, että istuva pressa saa pyrkiä ehdokkaaksi, jos itse haluaa.

Nyt luultavasti Trump voittaa, ja USA menee viemäristä alas, ja muuta ei olisi tarvittu, kuin demokraateilta kuka tahansa nuorempi ehdokas. Ihan kuka tahansa.

Minä en ymmärrä tuota valtiota kyllä lainkaan. Se maa jos mikä on täynnä sellaisia karismaattisia nuorempiakin miehiä joista tulisi loistavia presidenttejä mutta aina se pitää olla silti joku vanha käppänä.

Vierailija
6/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petroskoissakin tänään vappupuheita vai sallitaanko niitä enää diktatuurissanne?

Vierailija
7/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tuota valtiota kyllä lainkaan. Se maa jos mikä on täynnä sellaisia karismaattisia nuorempiakin miehiä joista tulisi loistavia presidenttejä mutta aina se pitää olla silti joku vanha käppänä.

kun se karismaattisuus ei vaan riitä, on oltava näkenystä ja kokemustakin

Vierailija
8/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sille oikein voi mitään jos istuva presidentti haluaisi toisenkin kauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme