Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lelut vain miestä varten?

Vierailija
01.05.2024 |

Olenko oikeassa että seksilelut ovat pääasiassa vain miestä varten? Itse ihnoan kaikkia seksileluja vaikka mies yrittää minulle niitä tyrkyttää. Saan melkein yökkäysrefleksin noista ja en varmasti ole ainoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin vähän ihmeissäni, kun mies osteli meille seksileluja. Geishakuulat, dildoja eri kokoisia yms. Olin kuitenkin utelias. Hän jostain syystä tykkää käyttää niitä minuun esileikissä ja olen alkanut nauttia ja kiihottua niistä.

Haluisin kokeilla sitä, että mies työntyy minuun ja samalla työnnän sisään ohuemman värisevän dildon. Mies ei kuitenkaan missään tapauksessa halua, että ne dildot koskettaa hänen kalua. Edes se ei käy, että kun hän panee, hieroisin värisevällä dildolla klittaa, koska se välillä hipaisee hänen kalua siinä. 

Vierailija
2/3 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä varten. Meillä ei yhdessä käytetä ja seksiä harvoin. Yksinään muija käyttelee ja on minulta pois. Ei ole ollut mitään leluja vastaan mutta seksi vähentynyt ja korvaa minut niin alkaa oleen tunne että heitän roskiin kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seksilelut ovat pääasiassa minua varten, ei ketään miestä, vaikka saatan ottaa niitä mukaan myös yhteisiin leikkeihin.

Jos sinä inhoat niitä ei ole oikein miehesi niitä sinulle tyrkyttää. Ei ihmistä pidä painostaa tekemään mitään vastenmielistä seksissä.

-Nainen-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi