Miksi et ole bilettämässä
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pyydäpä äitiäsi lukemaan sinulle vaikka wikipediasta vähän vapusta. Ja lopeta jankkaaminen aiheesta, josta et tiedä vttuakaan. "
Kyllä minä tiedän että alunperin vappu oli työväenjuhla/työnjuhla mutta nykyään se ei sitä ole. Saa olla helvetin tyhmä ihminen joka väittää että vappu on nykyisin työväenjuhla.
Ei nykyisin vappuun liity työ eikä työväenluokka millään tapaa.
M32
Ei se muista tyhmiä tee, että sinä olet tietämätön pikkulapsi, joka ei osaa muuta kuin vängätä vastaan täysin vailla perusteita. Vappu on työväenjuhla edelleenkin, vaikka sinä kiukuttelisit vastaan maailman tappiin saakka. Pyydä vaikka äitiäsi viemään sinut huomenna vapputorille niin saatat ymmärtää, mitä tarkoitamme. Annan jo vinkin etukäteen: SDP=työväenpuolue.
Demarit oli tuota joskus, mutta ei enää aikoihin.
/s
Mitä tässä nyt sitten pitäisi juhlia?
Yksinäni mä saan olla siellä bilettämässäkin.
nim. kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
En ole ylioppilas enkä korkeakoulutettu joten vappu ei nyt minuun liity oikeastaan millään tapaa. Vapaapäivä töistä on ja varmaan himassa olen ja käyn ehkä kaupassa.
Olet siis elämäntapatyötön, kun suomalaisen työn päivä ei liity sinuun mitenkään. Tämä selvä.
Vappu on vähän paremmassa asemassa yhteiskunnassa olevien juhla.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennytkään, että opiskelijat ovat paremmassa asemmassa olevia :D
Olen ollut niin paljo ilman vieras-ihmis-seuraa että munlle on syntynny ihmispelko ja -viha, tai oikeastaan en halua joutua kokemaan sitä itseinhoa joka syntyy jos menen äänekkääseen mölysakkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ylioppilas enkä korkeakoulutettu joten vappu ei nyt minuun liity oikeastaan millään tapaa. Vapaapäivä töistä on ja varmaan himassa olen ja käyn ehkä kaupassa.
Olet siis elämäntapatyötön, kun suomalaisen työn päivä ei liity sinuun mitenkään. Tämä selvä.
En ole työtön ollut oikeastaan koskaan vaan olen ihka aito duunari ja amiksen suorittanut. Pitääkö mennä ostamaan valkolakki tai haalarit jostain ja lähteä torille juhlimaan jotta olet tyytyväinen?
Vappumarssi puolueaktiivien seurassa kiinnostaa kuin kilo paskaa. "Työläiset" marssivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korkeakouluopiskelijat liittyy suomalaiseen työhön millään tapaa? Korkeakoulutetut ei tiedä työstä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön ollut oikeastaan koskaan vaan olen ihka aito duunari ja amiksen suorittanut. Pitääkö mennä ostamaan valkolakki tai haalarit jostain ja lähteä torille juhlimaan jotta olet tyytyväinen?
Mihin sinä valkolakkia ja haalareita tarvitset SUOMALAISEN TYÖN päivänä?
En uskkalla katoa oikeita ihmissii silmii, katon kernaami jewtuupista äsmäröinti- ja silmiintuijotus-videoita
Vierailija kirjoitti:
Vain nörtit on täällä vauvapaltsalla tänään
Ihan miten vaan. Olen mä vähän jännä yli viiskymppinen ukko. Pajauttelen öbaut monta kertaa viikossa. En vikittele nuoria pimuja mä haluan osaavan aikuisen naisen jos silleen aletaan. Pressan vaalien aikaan otin viimeksi keittoa, kuppia alkoholia. En tiedä kuinka kännissä muut oli saluunassa? Näytän muka alle nelikymppiseltä. Menkää optikolle tai juokaa vähemmän. Anteeksi hoikka ja vissiin sitten nuorekas olemus. En äänestänyt hevosta vaan sitä toista. Kyllä oli "hienot" vaihtoehdot toisella kierroksella.
Ei silti suomi on demokratisesti suhteellisen hyvä. Yhdellä eli presidentillä ei ole liikaa valtaa kuten venäjän tai usa; n presidenteillä. Eikä valta edes oikeasti ole poliitikoilla vaan niiden rahoittajilla. Lyhyt näköistä ajattelua kun kapitalismi on vain erillainen ongelma kuin kommunismi. Mä en usko että mikään ismi on hyväksi. Tieteen ja taiteen yhdistelmää kannatan ihan siksi että jokin järki voi auttaa. Jos olisin niin piip viisas niin kertoisin tehkää näin. No v olen vain tavallinen tallaaja. Ainoa neuvo minkä voin antaa koskee vain yhtä lakia.
Jos voit valita ryypätä tai pössytellä niin pössytä. Perusteluna sata kertaa vähemmän haitallista vaikka laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapusta tuli työläisten juhla, koska Yhdysvaltain ammattiliitot vaativat 1884 kahdeksantuntista työpäivää 1.5.1886 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korkeakouluopiskelijat liittyy suomalaiseen työhön millään tapaa? Korkeakoulutetut ei tiedä työstä mitään.
Nönnönnöö. Aika moni opiskelija tekee töitä opintojen ohella. Nimenomaan "työväenluokan" töitä, kuten siivousta ja kassatyötä. Yllättävän moni heistä tekee duunarihommia myös valmistumisen jälkeen. Kannattaa ottaa asioista selvää.
Turha mitään politiikka öyh öyh ja työväen sitä ja tätä öyh öyh tänne tulla sepustaa. Vappu on ihan vain ja ainoastaan ryyppyjuhla muiden joukossa nykyään. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Demarit ja vassarit on p*skaa. Vappua en juhli.
T:duunari joka kannattaa oikeistoa.
Sinä olet p*skaa. Juuri sinunkaltaistesi idarien takia meillä on sysimustapaskahllitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtaan liukuhihna innoitti mut opiskelemaan.
Kotona on kivempaa.