Miksi et ole bilettämässä
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
A en pidä 'bilettämisestä' B olen töissä
Vappuna töissä? Hyi
NiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiinNiin
Vappuna bilettää vaan amatöörit. Kaikkina muina päivinä ammattilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Koska en käytä alkoholia ja eikös vappu ole lähinnä ylioppilaiden sekä korkeakoulutettujen juhla?
M32
Ei vaan vappu on työläisten juhla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappuna töissä? Hyi
Jonkun se on hoidettava örveltäjät, jotka päätyvät päivystykseen. Esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin?
Koska vappuna kuuluu bilettää
Miksi pitäisi olla ? Ei jaksa ja on muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on vain yksinäisiä luusereita
Kai tajuat että puhut nyt vain omasta puolestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappuna töissä? Hyi
Tänään tuplapalkka ja huomenna 2,5 kertainen palkka. Kelpaa.
t. eri
koskka minä tejen yksing kottona tekoälyohjelmalla bätänk milffejä ja run..kkaan niille. En mitä voi oikeille ihmisile puhua...syntyis vaan itseviha siinttä
En ole vappua juhlinut ainakaan 15 vuoteen, ei vaan kiinnosta enää katsella känniläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin?
Koska vappuna kuuluu bilettää
Mitä sä sitten täällä roikut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en käytä alkoholia ja eikös vappu ole lähinnä ylioppilaiden sekä korkeakoulutettujen juhla?
M32
Niin se alunperin oli mutta 2000 luvulla se on ylioppilaiden ja korkeakoulutettujen juhla. Työläiset huilaa vappuna jotta he jaksaa mennä töihin torstaina.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Niin se alunperin oli mutta 2000 luvulla se on ylioppilaiden ja korkeakoulutettujen juhla. Työläiset huilaa vappuna jotta he jaksaa mennä töihin torstaina.
M32
Miksi kerrot ikäsi
Käyn baarissa ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Mielummin vietän juhlapyhät kotona; kokkaillaan, pelataan nuorimman kanssa lautapelejä, avopuolison kanssa Trivial Pursuitia tms, vähän viiniä, yhdessäoloa, omaan sänkyyn pääsee ilman taksijonoja. Joskus pyydetään ystäviä illanviettoon. Kivempi näin
Mä oon töissä koska saan nelinkertaisen liksan tästä. Joka tunti räpsähtää satanen ja 12 tuntia kestää vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M32
Sepä olisikin, jos työläiset huilaisivat ja sairaalat jne. laitettaisiin kiinni...
En juo enää, ja toisekseen, täytyy olla hissuksiin leikkauksen jälkeen, ei kiinnosta juhlia.
Ei huvita, mutta lipittelen kyllä seltzeriä kotona.