Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et ole bilettämässä

Vierailija
30.04.2024 |

Niin

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyittekö helposti opiskeluaikoina juhlien jälkeen sänkyyn niiden hauskojen ja komeiden kundien kanssa? 😳

Kivempaa komeiden ja hauskojen kuin rumien ja murjottavien kanssa! Helposti!

Vierailija
62/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyittekö helposti opiskeluaikoina juhlien jälkeen sänkyyn niiden hauskojen ja komeiden kundien kanssa? 😳

Tietysti. 

t. Niko -88

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit ja vassarit on p*skaa. Vappua en juhli.

T:duunari joka kannattaa oikeistoa.

Vierailija
64/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 1) minulla on älyllisempääkin tekemistä (älkää huolehtiko, olen täällä palstalla vain taukohuvinani) ja 2) baarikännäys eli bilettäminen kiinnostelee mua lähinnä ei yhtään. Minulla ei ole huomenna krapulaa. Säälin heitä joilla on. Onhan tänään tiistai, pakko bilettäää!!!

Vierailija
65/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Vierailija
66/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en käytä alkoholia ja eikös vappu ole lähinnä ylioppilaiden sekä korkeakoulutettujen juhla?

M32

Ei vaan vappu on työläisten juhla.

Niin se alunperin oli mutta 2000 luvulla se on ylioppilaiden ja korkeakoulutettujen juhla. Työläiset huilaa vappuna jotta he jaksaa mennä töihin torstaina.

M32

Sepä olisikin, jos työläiset huilaisivat ja sairaalat jne. laitettaisiin kiinni...

Ihmiset eivät oikeasti tajua ollenkaan mitä siitä seuraisi jos mm. sairaalat, päivystykset, paloasemat ja poliisit olisivat jiinni/pois töistä iltaisin, viikonloppuisin ja arkipyhinä.

Vierailija
67/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tunnen olevani täyspaska.

En mä edes osaa bilettää.

Vierailija
68/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pyydäpä äitiäsi lukemaan sinulle vaikka wikipediasta vähän vapusta. Ja lopeta jankkaaminen aiheesta, josta et tiedä vttuakaan. "

Kyllä minä tiedän että alunperin vappu oli työväenjuhla/työnjuhla mutta nykyään se ei sitä ole. Saa olla helvetin tyhmä ihminen joka väittää että vappu on nykyisin työväenjuhla. 

Ei nykyisin vappuun liity työ eikä työväenluokka millään tapaa. 

M32

Ei se muista tyhmiä tee, että sinä olet tietämätön pikkulapsi, joka ei osaa muuta kuin vängätä vastaan täysin vailla perusteita. Vappu on työväenjuhla edelleenkin, vaikka sinä kiukuttelisit vastaan maailman tappiin saakka. Pyydä vaikka äitiäsi viemään sinut huomenna vapputorille niin saatat ymmärtää, mitä tarkoitamme. Annan jo vinkin etukäteen: SDP=työväenpuolue. 

Vierailija
69/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pyydäpä äitiäsi lukemaan sinulle vaikka wikipediasta vähän vapusta. Ja lopeta jankkaaminen aiheesta, josta et tiedä vttuakaan. "

Kyllä minä tiedän että alunperin vappu oli työväenjuhla/työnjuhla mutta nykyään se ei sitä ole. Saa olla helvetin tyhmä ihminen joka väittää että vappu on nykyisin työväenjuhla. 

M32

Millä perusteella ei liity?

t. töissä koko vapun

Vierailija
70/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä.

Aito työväenluokka juhlii juuri näin vappua koska vappu on työnjuhla. Nykyisin vappu taitaa olla vain valkolakkien ja korkeakoulutettujen itsetunnon kohotus juhla. No ne voikin juhlia koska heidän ei töissä tarvitse rehkiä eikä miettiä mutta palkkaa he saavat enemmän kuin ne duunarit.

Vierailija
71/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en käytä alkoholia ja eikös vappu ole lähinnä ylioppilaiden sekä korkeakoulutettujen juhla?

M32

TYÖLÄISTEN alunperin

Vierailija
72/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä.

Aito työväenluokka juhlii juuri näin vappua koska vappu on työnjuhla. Nykyisin vappu taitaa olla vain valkolakkien ja korkeakoulutettujen itsetunnon kohotus juhla. No ne voikin juhlia koska heidän ei töissä tarvitse rehkiä eikä miettiä mutta palkkaa he saavat enemmän kuin ne duunarit.

Paskahuussin katoilla lunta vappuna.

Vierailija
73/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Vappu on vuosittain 1. toukokuuta vietettävä enimmäkseen länsimaalainen kansainvälinen juhlapäivä ja monissa maissa yleinen vapaapäivä. Se on kevään loppupuolen juhlapäivä sekä kansainvälinen työväen juhlapäivä. Suomessa vapunpäivää aattopäivineen vietetään työväen, ylioppilaiden ja kevään karnevaalijuhlana.

Ole hyvä, pikkuinen :)

Vierailija
74/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin jo kotiin. Tykkään mennä ajoissa nukkumaan, aina tykännyt. En ymmärrä miksi pitäisi yömyöhään jatkaa. Teininäkin ihmettelin miksi aina aloitettiin niin myöhään

Vierailija
75/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkotöitä 9 tuntia - saunaan. Ei tässä paljoa bailata.

Vierailija
76/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

TYÖLÄISTEN alunperin

Vappupäivä on yhä edelleenkin suomalaisen työn päivä. Näin lukee ihan kalenterissa, vaikka tuo 12-vuotias, joka leikkii 32-vuotiasta ei sitä osaa lukea. 

Vierailija
77/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit ja vassarit on p*skaa. Vappua en juhli.

T:duunari joka kannattaa oikeistoa.

Jep, parempi ettet juhli. Se on nähty mitä tapahtuu kun oikeistolainen lähtee viihteelle.

Vierailija
78/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä katsomaan yksin miten muut pitävät ystäviensä kanssa hauskaa.

Vierailija
79/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuorena ihan tarpeeksi monta kertaa yksin bilettämässä (myös vappuna) jotta tiedän kahdesta pahasta pienemmän olevan tämä, että olen yksin kotona.

Vierailija
80/104 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylioppilas enkä korkeakoulutettu joten vappu ei nyt minuun liity oikeastaan millään tapaa. Vapaapäivä töistä on ja varmaan himassa olen ja käyn ehkä kaupassa.