Miten vappuaattosi kuluu?
Odotan vain nukkumaanpääsyä, vielä puoli tuntia.
Kommentit (73)
Oman perheeni rikkoi lasten isä ja minulla ei onneksi ole osuutta eikä arpaa nykyisen mieheni perheen hajoamiseen aikoinaan. Sen asian kanssa en nimittäin pystyisi itsekään olemaan onnellinen tässä ajassa <3
Täällä taon tekstiä johonkin vauvapalstaan, mikä lie!
Kävin paskalla.
Syön banaanin.
Käyn paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töiden jälkeen päikkärit, kauppa, huomisten grillailujen valmistelut, luin uutta kirjaa, nyt skumppaa ja katson sarjaa Netflixistä. Huomenna mies tulee työreissusta ja grillataan, eipä tässä tän ihmeempiä. Ihanaa kun huomenna saa nukkua pidempää ja ehtii päivällä lenkille
Mitä sarjaa sä katsot? Mä en löydä sieltä enää mitään katsottavaa.
Viikingit. Olen tosi vähän katsonut viime vuosina oikeastaan mitään, joten mulle tää on uus.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti sujuu. Aion seuraavaksi testata kuinka monta kertaa jaksan nostaa viiden kilon käsipainon.
Melkosen kevyttä... kuka edes omistaa niin kevyen kuulan.
Odottelen Eurojackpotista päävoittoa.
Syötiin jo eilen munkit ettei ne vanhene. Olivatkin ihanan pehmeitä munkkipalleroisia. Lidlistä sain ilmaiseksi kuponkisovelluksella. Tippaleipiä ja simaa olis vielä. Ehkä huomenna syömme nakkeja ja perunasalaatteja, ellemme käytä puhelimeni Hesburger-sovellusta, jolla saa kerrosaterian alennuksella. Eli ruoka vain mielessä koko vapun. Muuten emme juhli, röyh.
Ostin dumle tippaleipiä. Huomenna maistellaan.
Yleensä ikkunoiden pesua jos tarkenee, nyt ei tarennu, huomenna pitäs olla lämpöasteita. Ulkoilua, lepäämistä, lukemista, telkkarin katsomista.. Empä tuota vietä/juhli, en juhannustakaan, ryyppyjuhlissa ei ole mitän järkeä kun en itse juo niin en jaksa örvellystä katella enkä haistella.
Ulkomaille muuttoa tehden ja hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille muuttoa tehden ja hyvä niin
Minäkin huomenna muutan ulkomaille. Loppu viikoksi Leppävirralle kylpylään. Et sinä varmaan niin kauaksi uskalla.
Yksin kotona. Kävin lenkillä, stressasin juopuneen äidin ihme viestiä, söin hornetteja, join pari siideriä, katsoin leffaa.
Kävin tänään paskalla.
Syön ehkä salaattia.
Ainakin käyn vielä paskalla.