Miten vappuaattosi kuluu?
Odotan vain nukkumaanpääsyä, vielä puoli tuntia.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Olisko kuitenkin mitä.
Mitä? Kyllä se on miten!
Joo sori mun lukihäiriö. Luin, että: "Miten vappuaattoosi kuuluu?"
No jos sulla on lukihäiriö, niin ei ehkä kannata yrittää korjailla muiden kirjoituksia.
Heräsin äsken. Nyt katson telkkarista 90 days Päiväkirjoja ja kerään voimia kahvinkeittoon. Olin töissä viime yön, nyt ei onneksi tarvitse mennä 🙏🎈
Kotona yksin, mies on iltavuorossa. Join pullon valkkaria ja tein nachopeltiä. Pari tuntia nyt ollut jo limpparilinjalla. Koiran kanssa kävin lenkillä. Semisti tylsää on kyllä ollu.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisesti kotona. Mies katsoo jotain urheilua, mä olen lukenut kirjaa koko päivän. Mies keittää itselleen nakkeja, kai mä pari syön myös.
Ei nakkeja tarvitse keittää, ovat jo kypsiä.
Töiden jälkeen päikkärit, kauppa, huomisten grillailujen valmistelut, luin uutta kirjaa, nyt skumppaa ja katson sarjaa Netflixistä. Huomenna mies tulee työreissusta ja grillataan, eipä tässä tän ihmeempiä. Ihanaa kun huomenna saa nukkua pidempää ja ehtii päivällä lenkille
Ankeata.Sain muistisairaan omaiseni nukkumaan. Jos nyt, voisi rauhassa istahtaa ja ottaa pari lasia viiniä, se olisi luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kyllä se on miten!
No jos sulla on lukihäiriö, niin ei ehkä kannata yrittää korjailla muiden kirjoituksia.
Kirjailla muden kirjoituksia. Mitäh?!
Töistä pääsin hetki sitten ja huomenna on taas iltavuoro.
Mukava olla pyhäpäivät töissä kun siitä saa kivasti palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kyllä se on miten!
Kirjailla muden kirjoituksia. Mitäh?!
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kyllä se on miten!
Ja jos ihminen avoimesti sanoo, että hei, mokasin, niin on mielestäni ihan koulukiusaaja-alhaista asiasta huomautella.
Vierailija kirjoitti:
Normaali vapaapäivä mulle. Koirien lenkitystä ja pihan siivousta talven jäljiltä. Kohta nukkumaan, koska huomisesta alkaa mun työviikko.
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut, niin samat kuviot on. Hyvää työviikkoa vaan sullekin! :))
Päivällä vähän töitä, kokkausta, pihatöitä ja kehonhuoltoa, nyt sohvalla koirien kanssa netin selaamista.
Vierailija kirjoitti:
Töiden jälkeen päikkärit, kauppa, huomisten grillailujen valmistelut, luin uutta kirjaa, nyt skumppaa ja katson sarjaa Netflixistä. Huomenna mies tulee työreissusta ja grillataan, eipä tässä tän ihmeempiä. Ihanaa kun huomenna saa nukkua pidempää ja ehtii päivällä lenkille
Mitä sarjaa sä katsot? Mä en löydä sieltä enää mitään katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson Yle areenasta dokumentteja. Väsyttää univelka ja pitkät työpäivät, ajoissa unille. Huomenna onneksi vapaa niin jaksaa treenata ja voi nähdä miestä.
Anteeksi vain, mutta oletko työpäivinä sokea, kun et näe miestä :DDD
Vierailija kirjoitti:
Töiden jälkeen tehtiin lasten kanssa vohveleita, hodareita ja savukalasalaattia. Lapsilla ramppas kavereita, ovi kävi ku kangaspuut ja kaikki ruuat meni. Isoimmat lähtivät vielä hetkeksi ulos ja pienin meni nukkumaan.
Korkkasin skumpan ja otetaan lasilliset kun mies tulee kohta tänne, on omien aikuisten lastensa kanssa pelailemassa lautapelejä vielä. Ruokaa hänelle ei jäänyt mutta teen voikkarit :)
Ens vappuna asutaankin jo saman katon alla sitten. Olen onnellinen <3
Oletko perheen rikkoja ?
Juuri kuuntelin jääkärimarssin. Terästettynä 12-vuotisella viskillä. Tästä se vappu alkaa.
m39
Telkkaria tuijotan. Yhden lonkeron otin
Katselen juuri xhamsteriliveä, mutta ei siellä ole mitään vappuspesiaalia. Ei maailmalla ymmärretä vapun merkitystä!
Töiden jälkeen tehtiin lasten kanssa vohveleita, hodareita ja savukalasalaattia. Lapsilla ramppas kavereita, ovi kävi ku kangaspuut ja kaikki ruuat meni. Isoimmat lähtivät vielä hetkeksi ulos ja pienin meni nukkumaan.
Korkkasin skumpan ja otetaan lasilliset kun mies tulee kohta tänne, on omien aikuisten lastensa kanssa pelailemassa lautapelejä vielä. Ruokaa hänelle ei jäänyt mutta teen voikkarit :)
Ens vappuna asutaankin jo saman katon alla sitten. Olen onnellinen <3